Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel aanvragen onder bewind gaat moeizaam

• May 14, 2025
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Ik sta onder bewind (met vermogen) en ik probeer sinds half april Netflix Premium combi voordeel aan te vragen. Hier heb ik toestemming voor van mijn bewind. Zij hebben al reeds 2 x voor mij toestemming gegeven om deze combi voordeel Netflix Premium toe te voegen aan mijn account via hun interne bewindvoerders lijn. Diverse telefoontjes met kpn verwijzen mij terug naar mijn bewind dat zij dit voor mij dienen aan te vragen wat al reeds 2x gedaan is. 

Het lijkt er sterk op dat mensen onder bewind uitgesloten worden van combivoordeel. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Ook mensen die onder bewind staan, kunnen Combivoordeel krijgen, ​@Iris de Jong 1986. Maar daarvoor is het wel noodzakelijk dat de bewindvoerder een verzoek indient bij KPN. Dit kan jij helaas niet zelf en ik mag dit ook niet voor jou doen. Daarom moet ik jou helaas ook terugsturen naar jouw bewindvoerder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ook mensen die onder bewind staan, kunnen Combivoordeel krijgen, ​@Iris de Jong 1986. Maar daarvoor is het wel noodzakelijk dat de bewindvoerder een verzoek indient bij KPN. Dit kan jij helaas niet zelf en ik mag dit ook niet voor jou doen. Daarom moet ik jou helaas ook terugsturen naar jouw bewindvoerder.