Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel activeren lukt niet, geen enkele browser werkt

• October 10, 2025
  • 4 reacties
  • 23 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde helaas. Welke browser je ook probeert, niks lukt. Bellen is niet de bedoeling want de app zou gewoon moeten werken.!! Kan dit opgelost worden aub. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je alleen het klantnummer hebt achtergelaten van het internet abonnement. Wil je nog even het klantnummer van het mobiele abonnement achterlaten in jouw profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of ik het voor je kan activeren. 

Ik heb niks meer van je gehoord, dus ik ga er voor nu vanuit dat je inmiddels via een andere weg bent geholpen. Als dat niet zo is, laat het dan gerust weten in dit topic. 

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 17205 reacties
  • October 13, 2025

Hoi ​@Blackelite. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt. Je wilt gewoon je Combivoordeel activeren en het werkt niet, terwijl je alles al hebt geprobeerd in verschillende browsers. 

We gaan samen kijken of we dit kunnen oplossen. Wil je daarvoor jouw gegevens achterlaten in jouw profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik het voor je kan activeren. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • October 13, 2025

Hoi ​@Blackelite. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt. Je wilt gewoon je Combivoordeel activeren en het werkt niet, terwijl je alles al hebt geprobeerd in verschillende browsers. 

We gaan samen kijken of we dit kunnen oplossen. Wil je daarvoor jouw gegevens achterlaten in jouw profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik het voor je kan activeren. 

Dag Vikash,

bedankt voor je reactie. Ik heb me gegevens bijgewerkt. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 17205 reacties
  • October 14, 2025

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je alleen het klantnummer hebt achtergelaten van het internet abonnement. Wil je nog even het klantnummer van het mobiele abonnement achterlaten in jouw profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of ik het voor je kan activeren. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 17205 reacties
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Ik heb niks meer van je gehoord, dus ik ga er voor nu vanuit dat je inmiddels via een andere weg bent geholpen. Als dat niet zo is, laat het dan gerust weten in dit topic.