Skip to main content
Vraag

Combivoordeel: Bestaande Netflix omzetten naar KPN

• 3 maart 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Netflix in mijn pakket reeds aanwezig. Wil nu graag door koppeling de huidige Netflix laten vervangen door gratis aanbieding van Netflix door KPN in combinatie met mijn KPN module (level 3)

Gaarne uw advies.

Met vriendelijke groet 

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi en welkom ​@Thomas-info!

Heb je jouw level bekeken in MijnKPN en geprobeerd om jouw gewenste voordelen, oftewel Netflix, te kiezen? Lukt dat als je het probeert? 

Goed om te weten

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Wacht tot je nieuwe KPN thuis factuur binnen is. Ga daarna naar MijnKPN en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

• Topper
  • 15 reacties
  • 5 maart 2025

Jullie zeggen elke keer wat anders om een abonnement te krijgen voor Netflix nu lees ik weer dat je op een factuur moet wachten, eerst was het na drie dagen opzegging Netflix krijg je een mail ?????

27 februari einde Netflix en ik kan nog steeds niets opnieuw activeren.

Er staat eerst Netflix opzeggen………………….Ja

Er zijn ergere dingen ….maar toch.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

​@danyama Het hangt er vanaf hoe je voorheen het Netflix abonnement betaalde. Voor de volledigheid deel ik extra informatie hieronder. Kom je er daarmee niet uit of heb je nog andere vragen, maak dan een eigen topic aan. Op die manier kunnen we iedereen het beste helpen.

Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur? Dan moet je eerst je abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm.
Het is daarna wachten totdat jij je nieuwe KPN Thuis factuur hebt ontvangen. Ga daarna naar MijnKPN en kies daar Netflix als keuzevoordeel.

Goed om te weten:
Een Netflix abonnement wordt elke 30 dagen gefactureerd. Je opzegging wordt daarom actief nadat de 30 dagen zijn verlopen van je huidige abonnement. Heb je dus net weer betaald voor Netflix, dan zul je 30 dagen moeten wachten totdat de opzegging is voltooid. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We werken aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Reageer