Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel blijft op level 1 staan ondanks extra mobiel abonnement

• February 23, 2025
  • 7 reacties
  • 92 keer bekeken

Als ik inlog op Mijn KPN, zie ik bij combivoordeel dit: “Je zit in level 1, omdat je Internet en Mobiel combineert.“

Maar ik heb ongeveer een week geleden het mobiele abonnement van een van mijn kinderen overgezet naar KPN, dus had verwacht dat ik daarmee dan op level 2 zou komen. In het overzicht van mijn producten (https://www.kpn.com/mijn/producten) zie ik ook beide mobiele abonnementen staan. Als ik bij de gegevens van de mobiele abonnementen kijk, zie ik dat ze beiden op hetzelfde adres staan.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Bart Kiers, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Heb je het nieuwe abonnement wel aangemeld voor de combivoordelen? Dit doe je makkelijk in de app onder Producten > Jouw combivoordelen op een rij

Lukt het nu wel?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 23, 2025

Loopt dat abonnement al?

Of zit het nog in de opzegtermijn bij e oude provider in verband met nummerbehoud?

Level 1 en 2 schelen ook niet zo heel veel zonder KPN TV.

Hoe doe je dat trouwens, gewone tv?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 23, 2025

Hi ​@Bart Kiers, welkom bij onze community. 

Ik denk graag mee. Heb je het nieuwe abonnement wel aangemeld voor de combivoordelen? Dit doe je makkelijk in de app onder Producten > Jouw combivoordelen op een rij

Lukt het nu wel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2025

Hoi Peter, dank voor je snelle antwoord. Ja, het abonnement loopt al bij KPN. Het is maandag 17 februari overgezet. Bellen en internet gaat via het KPN netwerk sinds die datum.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2025

Hoi Alex, ja, ik heb me aangemeld: voor de internet + mobiel combi heb ik Netflix al geselecteerd als “Combivoordeel gift”

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2025

Oh, ik zie nu ergens dat ik dat nieuwe mobiele nummer ook moet aanmelden. Ik zie nu dat je dat ook zei Alex :). Ga ik proberen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2025

Ik ging ervan uit dat ik eenmalig me zou moeten aanmelden voor combivoordeel. Na het nieuwe nummer ook te hebben aangemeld, zie ik dat ik nu op level 2 zit. Hartelijk dank ​@Alex van KPN en ​@PeterG !

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 27, 2025

Hi ​@Bart Kiers, fijn om te lezen dat het nu goed werkt. Dankjewel voor de terugkoppeling hier.