Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel ESPN bij mobiel abonnement gekregen, we hebben nu de betaalde versie. Wordt dit automatisch verwerkt?

• January 21, 2026
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Hoi!

Mijn vrouw heeft bij het verlengen van haar abonnement gratis ESPN compleet cadeau gekregen, waarschijnlijk omdat we thuis ook KPN tv hebben.

Dat TV abonnement staat echter op mijn naam, inclusief ESPN als extra toevoeging.

Kunnen we het zo regelen dat de gratis ESPN van mijn vrouw zichtbaar is via het tv abonnement van mij?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Duncan058, zoals je het zegt klinkt het inderdaad alsof ze het als een Combivoordeel krijgt. Met Combivoordeel worden meerdere abonnementen op hetzelfde adres gecombineerd en zijn er voordelen mogelijk. Daarbij zijn verschillende levels, waarbij andere voordelen mogelijk zijn: 

Als je al een betaald zenderpakket hebt, en je kiest voor dat zenderpakket als voordeel, zal dat pakket gratis worden.

7 reacties

• January 21, 2026

Ja natuurlijk. Dat is ook zichbaar via de tv. Kan niet anders, want ESPN zijn zenders voor zover ik weet. 

Mijn vrouw heeft bij het verlengen van haar abonnement gratis ESPN compleet cadeau gekregen...

Eigenlijk is dit onjuist. Dat ze gratis ESPN gekregen heeft, dat heeft niks met verlengen te maken. Voor het verlengen kon je dat ook al gratis krijgen.

Iedereen kan dat gratis krijgen als je 1 mobiel abonnement hebt.

Het zit gekoppeld aan het thuis abonnement. Niet aan het mobiele abonnement. 

• Auteur
  • Topper
  • January 21, 2026

Ja natuurlijk. Dat is ook zichbaar via de tv. Kan niet anders, want ESPN zijn zenders voor zover ik weet. 

ESPN zijn zenders inderdaad.

Maar omdat ik het als extra heb op het tv-abonnement dat op mijn naam staat, betaal ik €19,99 per maand.

Terwijl mijn vrouw het bij haar mobiele telefoon abonnement gratis heeft, terwijl we op het zelfde adres wonen.

• January 21, 2026

Maar omdat ik het als extra heb op het tv-abonnement dat op mijn naam staat, betaal ik €19,99 per maand.

Dat moet je dan stopzetten en ESPN kiezen als combivoordeel. 

JanD
Superuser
  • January 21, 2026

Beste ​@Duncan058 je hebt combivoordeel omdat je ook een internetabo hebt van KPN en niet omdat je als optie ook tv hebt.

Zie ook onderstaande link:

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 23, 2026

Hoi ​@Duncan058, zoals je het zegt klinkt het inderdaad alsof ze het als een Combivoordeel krijgt. Met Combivoordeel worden meerdere abonnementen op hetzelfde adres gecombineerd en zijn er voordelen mogelijk. Daarbij zijn verschillende levels, waarbij andere voordelen mogelijk zijn: 

Als je al een betaald zenderpakket hebt, en je kiest voor dat zenderpakket als voordeel, zal dat pakket gratis worden.

• Auteur
  • Topper
  • January 26, 2026

Hoi Jasper,

Bedankt voor je antwoord, hier kan ik iets mee!

Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan ​@Duncan058, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂