Skip to main content
Vraag

Combivoordeel: ESPN voordeel blijft op verwerken staan

• February 27, 2026
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

In de KPN app krijg ik na het kiezen van ESPN voordeel sibds 23 febryari 2026 de volgende boodschap maar ik krijg geen email:

het verwerken
Je nieuwe keuzevoordeel is bevestigd. Als het is verwerkt, krijg je een e-mail

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 27, 2026

Hallo ​@zeelinden ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Meer informatie:

Je kunt eenmaal per maand jouw voorkeur aanpassen. Werkt ESPN-compleet nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@zeelinden, welkom bij de Community! Goed dat je dit meldt. Als je sinds 23 februari 2026 ziet dat je ESPN-keuzevoordeel op “verwerken” blijft staan en je geen e-mail hebt ontvangen, dan duurt dit inderdaad langer dan normaal.

Normaal gesproken wordt een wijziging in je Combivoordeel binnen korte tijd verwerkt en ontvang je daarna een bevestiging per e-mail. Als het meerdere dagen blijft hangen, kan er iets zijn misgegaan in de verwerking.

Wil je het volgende even controleren in MijnKPN?

• Staat ESPN daar al actief bij je tv-abonnement?
  • Heb je eventueel ook je spam/ongewenste mail gecontroleerd?

Als ESPN nog niet actief is en de status blijft hangen, dan is het verstandig dat we hier even naar kijken. Je kunt het snelst een terugbelafspraak maken, dan word je gebeld op een moment dat jou uitkomt. Ik kan het ook voor je checken, vul dan je profiel in en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt!