Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel: geen bevestiging ontvangen

• March 4, 2025
  • 5 reacties
  • 187 keer bekeken

Ruim 2 weken geleden het Combivoordeel (gratis Netflix) aangezet in de app, maar tot op heden nog geen bevestiging ontvangen via de mail.

Hoe laat gaat dit duren?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Ton de Boom, welkom op onze community. 

Is het inmiddels gelukt met de tips van Noordzee? Zo niet, heb je ook een terugbelafspraak gemaakt? Dan kan een collega op een moment dat jou uitkomt samen met jou hiernaar kijken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 4, 2025

Hallo ​@Ton de Boom ,

Waarschijnlijk heb je stap één uitgevoerd: 

• Log in op de MijnKPN app,
  • Klik op het tabblad “Voor Jou”,
  • Vervolgens kies je “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 

Wil je gebruik maken van de nieuwe voordelen? Klik dan in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor jouw keuze.  Mocht je echter al zien dat Netflix is gekozen en is bevestigd, neem dan contact op met de collega's van de klantenservice voor verder onderzoek naar wat er misgaat bij het ontvangen van de activatie van Netflix. 

Hier staat alles volledig uitgelegd: 

En daarna is het tijd voor stap twee : 

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van KPN. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Heb je de e-mail nog steeds niet ontvangen? Klik dan op de link hierboven. 

Lukt het nog steeds niet? 

Dan moet je nog even geduld hebben (fase drie). 

Er zijn momenteel meer klanten die tegen dit probleem aanlopen. KPN werkt aan een oplossing om dit proces beter te laten verlopen. 

Een moderator van KPN schreef in een ander topic: 

Ik begrijp dat als je een Keuzevoordeel wilt kiezen, je melding krijgt dat je Netflix via de kpn factuur hebt en het eerst bij Netflix het moet opzeggen. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.

We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.

Mocht het nu nog niet gelukt zijn om een Keuzevoordeel te kiezen, dan raad ik je aan om dit in de loop van volgende week nogmaals te proberen. Laat je het hier weten als het gelukt is of als er nog vragen of opmerkingen zijn? 

bron: 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Hi ​@Ton de Boom, welkom op onze community. 

Is het inmiddels gelukt met de tips van Noordzee? Zo niet, heb je ook een terugbelafspraak gemaakt? Dan kan een collega op een moment dat jou uitkomt samen met jou hiernaar kijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 6, 2025

Het is niet gelukt met de tips van Noordzee. Inmiddels wel telefonisch contact gehad met de servicedesk. Na ruim een kwartier in de wacht gestaan te hebben kwam het antwoord: We gaan het doorsturen naar een ander afdeling, want deze klacht hebben we nog nooit meegemaakt…………………

Al met al ben ik al ruim 2 weken verder, maar het bevrijdende antwoord en/of activeringsmail heb ik nog steeds niet ontvangen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 10, 2025

Hi Ton, heel goed dat dit door is gezet. Is er inmiddels ook contact met je opgenomen? En is Netflix ook actief? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2025

Hoi Alex, er is inderdaad contact met mij opgenomen en Netflix is inmiddels actief !!!

Gelukkig is het allemaal voor elkaar gekomen.

Dank je wel voor je reactie 👍