Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel gratis ESPN gekozen maar zenders werken niet

  • 30 maart 2025
  • 13 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik heb half maart via mijn KPN gekozen voor gratis ESPN (combivoordeel level 3). Dit is ook terug te zien in mijnKPN, maar ik kan de zenders niet ontvangen. Moet ik zelf nog iets doen om dit te activeren of is er iets mis gegaan?

Beste antwoord door Noordzee

OK ​@B.deGier ,

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  
 

Bekijk origineel

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 30 maart 2025

Hallo ​@B.deGier ,

Je kunt die zenders bekijken via de kanalen 221, 222, 223 en 224. Staan die zenders misschien verborgen in jouw zenderlijst? 

ESPN 1 t/m 4 is onderweg ook te kijken via de KPN TV app.

 

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in MijnKPN naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

 


  • Deelnemer
  • 31 maart 2025

Hallo Noordzee,

 

Dat klopt, ik kan die kanalen wel vinden, maar dan staat er dat ik een dagpas moet kopen of een abonnement af moet sluiten. Dus blijkbaar is er een knopje niet goed om gezet bij KPN?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 31 maart 2025

OK ​@B.deGier ,

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  
 


  • Deelnemer
  • 31 maart 2025

Dank je wel, ik heb een belafspraak gemaakt!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hi ​@B.deGier, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door ​@Noordzee , waarvoor dank. Is het gelukt? 


  • Deelnemer
  • 4 april 2025

Nee, het is nog steeds niet gelukt. Dinsdag 45 (!!!) minuten aan de lijn gezeten met een medewerker; toen bleek 1 van onze mobiele abonnementen op een oud adres te staan. Daar is ze heel lang mee bezig geweest en daarna bleek ik van level 3 naar 2 gezakt. Hoe dan ook, toen voor ESPN gekozen bij combivoordeel… maar er gebeurde niets. Wel ‘hebbes, je krijgt ESPN'-melding in scherm, geen mail. Gistermiddag in de app: ‘je hebt geen combivoordeel geselecteerd, welke wil je?’ Ik: ESPN. ‘Hebbes, je krijgt een mail". Vannacht een mail: je voordelen zijn veranderd. Maar geen ESPN. Vanochtend in de app: ‘Je hebt geen combivoordeel geselecteerd, welke wil je'……  Gek word ik ervan.


  • Deelnemer
  • 4 april 2025

En dus heb ik net weer een medewerker aan de lijn gehad. Die kon het niet oplossen en heeft een ticket aangemaakt. Ik wacht het af...


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hi ​@B.deGier, ik wilde nog even controleren of het inmiddels is gelukt. Mocht dit niet zo zijn, zou ik mogen weten wat je ziet in de Mijn KPN app als je de Combivoordelen selecteert? 


  • Deelnemer
  • 8 april 2025

Hoi Alex,

Nee hoor, hij doet niets. Ook nog niets gehoord van KPN sinds het ticket aangemaakt is. En als ik op Combivoordelen klik, kan ik wéér een keuze maken. Maar dat ga ik niet voor een zesde keer doen. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik kijk dit ook graag na, ik zie wel een aanpassing hier namelijk. Wat gebeurt er als je opnieuw ESPN aanklikt? Ik ben benieuwd wat je nu te zien krijgt. 
Zou je dat toch nog een keer willen doen? 


  • Deelnemer
  • 8 april 2025

Zojuist weer gedaan. ESPN aangeklikt, voorwaarden geaccepteerd, melding: Hebbes, je krijgt een mail als het verwerkt is.


  • Deelnemer
  • 8 april 2025

Hey Alex,

Ik weet niet wat je achter de schermen gedaan hebt, maar nu kreeg ik (voor het eerst!) een bevestigingsmail met als titel ‘Je hebt ESPN gekozen als combivoordeel’ (ipv ‘Je voordelen zijn veranderd') én sinds 10 minuten heb ik beeld op de ESPN-kanalen. Dank voor je tussenkomst (en tegelijk vreemd dat jij via dit forum zo goed helpt, terwijl ik via dat ingediende ticket door je klantenservice-collega helemaal niets gehoord heb). Maar dank voor jouw inspanningen dus!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
B.deGier schreef:

Hey Alex,

Ik weet niet wat je achter de schermen gedaan hebt

Magic! Ik heb niets gedaan overigens, de ticket via de klantenservice was, helaas met een vertraging, verwerkt. 
Ik ben wel blij om te lezen dat alles nu goed werkt! 


Reageer