Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel herbevestigen, waar kan ik dat doen?

• September 17, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Toen ik combivoordeel activeerde werd aangegeven dat ik na een half jaar mijn keuze moest heractiveren. Ik kan niet vinden of dit gedaan moet worden en zo ja, waar ik dit kan doen. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Visvangs ,

Dat is niet meer nodig. KPN gaat er nu vanuit dat je zelf het Combivoordeel aanpast als je een andere keuze wilt maken. 

KPN schrijft nu: 

Hoe lang is mijn Combivoordeel geldig?

Zo lang je dezelfde abonnementen hebt, behoud je dezelfde voordelen. Je ontvangt na zes maanden een e-mail van ons met de vraag of je nog tevreden bent met je gekozen Combivoordeel. Ben je dat? Dan hoef je verder niets te doen: je Combivoordeel blijft gewoon actief. Wil je iets aanpassen? Dan kan dat natuurlijk nog steeds op elk moment via de MijnKPN app.

bron: 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 17, 2025

Hallo ​@Visvangs ,

Dat is niet meer nodig. KPN gaat er nu vanuit dat je zelf het Combivoordeel aanpast als je een andere keuze wilt maken. 

KPN schrijft nu: 

Zo lang je dezelfde abonnementen hebt, behoud je dezelfde voordelen. Je ontvangt na zes maanden een e-mail van ons met de vraag of je nog tevreden bent met je gekozen Combivoordeel. Ben je dat? Dan hoef je verder niets te doen: je Combivoordeel blijft gewoon actief. Wil je iets aanpassen? Dan kan dat natuurlijk nog steeds op elk moment via de MijnKPN app.

bron: 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Visvangs. Welkom op de community! Het antwoord op je vraag is hierboven al gegeven, bedankt daarvoor!

Bevalt je Combivoordeel tot nu toe, of overweeg je misschien een andere optie?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 1, 2025

Hallo ​@Visvangs ,

KPN schrijft nu: 

bron: 

@Visvangs 

Heb je het kunnen vinden in MijnKPN?