Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel klopt niet

  • 14 June 2024
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Inmiddels ben ik al een paar jaar klant van KPN met zowel internet, tv als mijn mobiel hier. Nu heeft een vriend me zich geregistreerd vorige week met hetzelfde combi pakket en hij kreeg een gratis plus pakket. Ik heb geen gratis plus pakket, dus ergens klopt er hier iets niet. Wie weet hier iets van? Het lijkt zo wat onmogelijk om contact te krijgen met KPN zelf.

Hallo @E_W ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 
 

Heb je nog een oud thuisabonnement wat gebaseerd is op KPN Compleet, dan kan het ook zijn dat je hebt gekozen voor een gratis ESPN pakket. Het is bij Compleet een keuze, bij Combivoordeel heb je die keuze niet. Dan is altijd een gratis pluspakket als je ook een mobiel abonnement afneemt bij KPN.

 

 

 


Bedankt, zo te zien staat het nu op een combivoordeel van e5,-. Als ik nu pluspakket aanvink dan ben ik de e5,- korting kwijt?


Reageer