Skip to main content
Antwoord

Combivoordeel koppelen/activeren lukt niet

• November 7, 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

I.v.m. feit dat ik afgelopen jaar geen woning had had ik alleen een mobiel abonnement en daarbij een e-mail-only abonnement. Nu heb ik een woning en daarvoor ook een internet/TV abonnement afgesloten.
Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om het e-mail-only abonnement op te zeggen en de email te integreren in mijn nieuwe abonnement zonder mijn mailadres en mails kwijt te raken. Maar dat is vooralsnog goed gelukt.
Echter, aan de telefoon werd mij verteld dat ik via "mijn KPN” korting van 7,50 op mijn mobiele abonnement moest activeren. Dat ben ik nu aan het proberen, heb ingelogd op "mijn KPN” en zie inderdaad een knop "kies je keuzevoordeel". Maar helaas blijft die grijs en staat er ook een melding “AANPASSEN NIET MOGELIJK Alleen de eigenaar van het huishouden kan het keuzevoordeel aanpassen. Diegene even lief aankijken dus". 
Maar ik ben toch de eigenaar van het huishouden? Is er dan toch iets mis gegaan met het om- en overzetten en koppelen van die abonnementen? Met de telefonische klantservice kom ik er niet uit dus hoop dat iemand me hier kan helpen.
b.v.d.
m.vr.gr.
Noura

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Nourat ,

Heb je het al geprobeerd in de MijnKPN app ?

Lukt het niet? Dan toch maar weer contact opnemen met de klantenservice. 

Hier staat de uitleg over het Combivoordeel: 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 8, 2025

Hallo ​@Nourat ,

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Nourat, Welkom op de community! Goed dat je even aan de bel trekt. Het lijkt erop dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij het koppelen van je abonnementen in MijnKPN. Fijn om te horen dat het overzetten van je e-mail wel is gelukt.

Heb je al contact gehad met de klantenservice? Als het nog niet is opgelost, help ik je graag verder. Wil je in je profiel je postcode, huisnummer, naam en klantnummer(s) zetten? Dan kijk ik even mee of de koppeling goed staat. Zodra dat geregeld is, kun je het KeuzeVoordeel zelf activeren en krijg je automatisch €7,50 korting op je mobiele abonnement.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 17, 2025

Hallo ​@Nourat ,

@Nourat 

Is het al gelukt via de klantenservice of de MijnKPN-app?