Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel: moeten factuuradres en woonadres hetzelfde zijn?

• October 10, 2025
  • 11 reacties
  • 102 keer bekeken

Moeten perse het factuur adres en woonadres hetzelfde zijn om combivoordeel te krijgen? of 1 van de twee? Hoe werkt dit precies. Want ik zie nog steeds geen voordeel in mijn account terwijl op het woonadres meerdere kpn abonnementen zijn. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@mn90, jammer dat het koppelen niet helemaal soepel gaat, maar dat is gelukkig op te lossen! Wat bepalend is voor Combivoordeel, is het factuuradres. Flitsend heeft ons artikel over het abonnementen koppelen in MijnKPN al gedeeld zie ik, en ik hoop dan ook dat het inmiddels gelukt is om je abonnementen te koppelen en eventueel de factuuradressen aan te passen.
Als die goed staan, kan je ze vervolgens aanmelden voor de voordelen. Bekijk daarvoor vooral ook even het volgende artikel:

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan horen we ze uiteraard graag 😊

11 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • October 10, 2025

Goedemorgen! 

Heb je al een huishouden aangemaakt in de MijnKPN app of op KPN.com? Op die manier moet je al je producten nog even “koppelen”! Dan wordt er ook wel aangegeven of de adresgegevens kloppen. 

Meer informatie kun je hier vinden. 

Lukt het zo?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 13, 2025

Hi ​@mn90, jammer dat het koppelen niet helemaal soepel gaat, maar dat is gelukkig op te lossen! Wat bepalend is voor Combivoordeel, is het factuuradres. Flitsend heeft ons artikel over het abonnementen koppelen in MijnKPN al gedeeld zie ik, en ik hoop dan ook dat het inmiddels gelukt is om je abonnementen te koppelen en eventueel de factuuradressen aan te passen.
Als die goed staan, kan je ze vervolgens aanmelden voor de voordelen. Bekijk daarvoor vooral ook even het volgende artikel:

Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan horen we ze uiteraard graag 😊

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 16, 2025

Ik heb geen reactie meer van je gezien @mn90 dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Mocht ik me daarin vergissen, geef het dan vooral aan zodat we verder met je mee kunnen kijken 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 16, 2025

Ik heb het adres aangepast maar ik zie alsnog nergens een bevestiging of iets van combi voordeel dat aanstaat. Hoe kan ik dit checken?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 16, 2025

Hmm, ik wil wel even voor je spieken @mn90Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer(s) en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 16, 2025

Yess ik heb het ingevuld in mn profiel

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 17, 2025

Ik zie nog geen koppeling ​@mn90, en krijg zelf een foutmelding als ik probeer om jouw mobiele nummer aan het huishouden toe te voegen 🤔

Het kan zijn dat het ergens onder water nog niet helemaal verwerkt is dat je het adres aan hebt gepast, dus ik probeer het begin volgende week nog even een keer. Je hoort dan weer van me!

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 17, 2025

Oke bedankt, ik wacht het even af.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 20, 2025

Volgens mij is het nu gelukt ​@mn90, als dat zo is zou je op korte termijn bericht moeten ontvangen dat je nu onderdeel bent van het huishouden 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 20, 2025

Oke super! Dan wacht ik dat even af. In ieder geval bedankt voor het meekijken! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 20, 2025

Ik zie hem er nu goed bij staan ​@mn90 en zie ook dat er vanuit ons een bevestigingsmail verzonden is 😊