Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel zenderpakket aanzetten lukt niet, ik sta onder bewind

• April 8, 2025
  • 14 reacties
  • 143 keer bekeken

Geachte,

Waarom is het zo moeilijk om een gratis zender aan te zetten.

Ik ben nu een kleine twee weken bezig om mijn gratis zender te krijgen omdat ik een combi abonnement hebt.

Ik heb persoonlijk al telefonisch contact gehad met de klanten service. Daar werd mij verteld dat mijn bewind dit moet aanvragen.

Dat heeft mijn bewind ook gelijk gedaan.

Na een aantal keren contact te hebben gehad met jullie. Zowel ik als mijn bewind. Kregen we steeds een ander verhaal om te moeten doen. Hebben we dus ook gedaan, maar er veranderde niets.

Nu heb ik vandaag weer telefonische contact gehad en krijg nu weer een ander verhaal. Nu schijnt mijn emailadres niet goed te zijn.

Ik ben al mijn leven lang klant bij kpn en vind dit eigenlijk schandalig dat iets wat makkelijk te regelen is zo moeilijk gaat.

Zou het nu misschien een keer goed geregeld kunnen worden aub.

Het enige wat ik wil is dat espn gratis (ivm combi contract) aangezet kan worden.

Graag zou ik van u een reactie willen als dit geregeld is.

Met vriendelijke groet,

W.M.Meerens

Klantnummer: 

*** en ***

Admin: klantnummers verborgen i.v.m. privacy

Beste antwoord door Noordzee

In het topic hieronder lees je alles over het vernieuwde KPN Combivoordeel. 

En dit is het topicbericht hieronder! 😏

Hallo ​@Meerens ,

Vraag jouw bewindvoerder om het volgende te doen: 

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in MijnKPN naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

Combivoordeel level 1

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

bron: 

14 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Meerens. Welkom op de community! . Wat vervelend om te lezen dat het zoveel moeite kost om jouw gratis zender via het Combivoordeel aan te laten zetten. Dat is absoluut niet de bedoeling, zeker niet als je hier al meerdere keren contact over hebt gehad met onze klantenservice én je bewindvoerder zich hiervoor heeft ingezet. Ik snap heel goed dat je hier inmiddels gefrustreerd over bent.

In het topic hieronder lees je alles over het vernieuwde KPN Combivoordeel. Je kunt dit zelf regelen via MijnKPN. In jouw geval waarschijnlijk de bewindvoerder omdat er een MijnKPN account is aangemaakt met het e-mailadres van de bewindvoerder. Wil je keuzevoordeel kiezen of wijzigen? Vraag je bewindvoerder een verzoek bij KPN in te dienen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 10, 2025

In het topic hieronder lees je alles over het vernieuwde KPN Combivoordeel. 

En dit is het topicbericht hieronder! 😏

Hallo ​@Meerens ,

Vraag jouw bewindvoerder om het volgende te doen: 

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in MijnKPN naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

Combivoordeel level 1

bij Internet + Mobiel

• Tot € 7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet of 1Password

bron: 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 14, 2025

@Meerens 

Is het al gelukt via jouw bewindvoerder? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 14, 2025

Geachte,

Mijn bewindvoerster heeft vorige week weer contact gehad, maar helaas is er nog steeds niets veranderd.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 14, 2025

Geachte,

Mijn bewindvoerster heeft vorige week weer contact gehad, maar helaas is er nog steeds niets veranderd.

Dan gewoon nog een keer contact zoeken:  

Voor snelle hulp kan zij ook altijd telefonisch contact met KPN opnemen en dat doe je het makkelijkst via een terugbelafspraak. Dan neemt KPN contact met haar op op een moment dat het voor haar  uitkomt. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 20, 2025

Geachte,

@Meerens 

We zijn weer een week verder. Is het nu wel gelukt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 20, 2025

Nee, helaas nog niet. Mijn bewind heeft continu contact met jullie maar er gebeurd niets.

Ook zij wordt er nu wel een beetje gek van. Ze heeft natuurlijk niet alle tijd om hier mee bezig te zijn. 

Wat ik wel kan begrijpen van haar. 

Ze vind dit ook heel vervelend want het is nog nooit zo gegaan.

Het is ook raar want het is ook nog eens een GRATIS  aanbieding die ik van jullie graag wilt activeren.

Ben ook zeer teleur gesteld, ben mijn hele leven altijd klant van kpn geweest en na zoveel jaren voel ik me niet meer gewaardeerd als trouwe klant.

Altijd gedacht dat kpn er altijd voor zijn klanten daar waren.

Jammer.

Hoop dat het nu wel geregeld kan worden 

Met vriendelijke groet,

W.M. Meerens

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 20, 2025

@Meerens Hebt je geen toegang tot MijnKPN-App?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 20, 2025

@Meerens Hebt je geen toegang tot MijnKPN-App?

Beste ​@TDN , als je onder bewind staat heeft alleen de bewindvoerder toegang en rechten namens de klant.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 20, 2025

Ja, maar daar staat in beschreven dat ik onder bewind zit en dat zij contact op moet nemen. Wat ze nu al 3 a 4 weken mee bezig is.

Maar om de een of andere reden schijnt het moeilijk te zijn.

Wij begrijpen hier dus helemaal niets meer van wat het probleem nu zou moeten zijn.

Waar we wel aandacht en gelijk was, toen ik mijn ESPN abonnement om wilde zetten naar ZIGGO Totaal, werd er wel vanuit kpn naar mijn bewind gebeld met de informatie of dit goed was. Dus dan kan het wel., maar een gratis aanbieding schijnt moeilijk te zijn.

Sorry, ik zou niet meer weten hoe ik het nog zou  moet uitleggen .

Daarom snappen wij het niet meer. 

Alles gedaan wat kpn vraagd maar niets gebeurd er.

Jammer

met vriendelijke groet

W.M. Meerens 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 20, 2025

Nee, helaas nog niet. Mijn bewind heeft continu contact met jullie maar er gebeurd niets.

Hoop dat het nu wel geregeld kan worden 

Met vriendelijke groet,

W.M. Meerens

Vervelend ​@Meerens ,

Dan moet zij nog een keer contact zoeken:  

Voor snelle hulp kan zij telefonisch contact met KPN opnemen en dat doe je het makkelijkst via een terugbelafspraak. Dan neemt KPN contact met haar op op een moment dat het voor haar uitkomt. 

Zij kan KPN ook een bericht sturen via social media. Ze vindt KPN op Facebook en X. Stuur de vraag via een privébericht en ze krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 20, 2025

Allemaal al een keer gedaan. We worden er een beetje moe van.

W.M. Meerens 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Meerens Dat begrijp ik heel goed. Het is ontzettend frustrerend als je al van alles hebt geprobeerd en het nog steeds niet lukt. 😔

Helaas kan ik je hier vanuit de Community niet direct mee helpen, anders had ik het natuurlijk graag voor je geregeld. Dit soort aanvragen moet gedaan worden via de MijnKPN app. Jouw bewindvoerder, die toegang heeft tot die app, kan dit daar voor je in orde maken.

• Deelnemer
  • August 26, 2025

Allemaal al een keer gedaan. We worden er een beetje moe van.

W.M. Meerens 

Ik was benieuwd of het inmiddels gelukt is? Onze bewindvoerder is namelijk ook al 3 maanden bezig om een gratis combivoordeel te activeren