Skip to main content

Goedemorgen,

 

vorige week ben ik verhuist en heb ik het abonnement overgenomen van de vorige bewoners. Wij hadden zelf ziggo maar nu dus kpn. Nu zijn er allerlei acties waaronder een lg smart tv voor nieuwe abonnement. Nu zijn wij in principe nieuwe klanten. Hebben wij dan ook recht op die actie?

 

vriendelijke groet,

Sjoerd 

Hallo @Sjoerd24 
Helaas gaat dat niet jij hebt een andere actie gekregen, of gratis super-wifi's of korting op je abonnement.
Je kunt niet ruilen en dubbel kun je ook niet krijgen.
Dat is nu eenmaal met acties, ze komen en ze gaan, je kunt geluk hebben en ook pech..
Hoezeer het de KPN ook spijt, het zal echt niet gaan.


Nee. Op zo'n manier niet. Waarom heeft u dat abonnement overgenomen? Wat was daar het nut van?


Aangezien ik slechte ervaring heb met kpn als het gaat om service en aansluiten. Voor de rest ben ik er altijd tevreden over. Dat was ook de reden dat we ziggo hadden. Aangezien in het nieuwe huis kpn was en ik kon de service en het aansluiten vermijden. Hebben we er voor gekozen om het abonnement over te nemen. 
 

groetjes 


Hallo @Sjoerd24 ,

Ik wist eigenlijk niet dat dit zomaar kon. 
 

Maar daarmee heb je jezelf wel in de vingers gesneden. Je mist nu de welkomst-aanbieding die nieuwe klanten altijd krijgen. De acties wisselen regelmatig, nu inderdaad een LG-TV. 


Contract overname kan altijd @Noordzee , alleen ben je dan verstoken van alle aanbiedingen, lokkertjes en kortingen als nieuwe klant, enige wat veranderd is de naam boven het contract en factuur, en diegene gaat vanaf dan betalen.