Skip to main content
Beantwoord

De combivoordelen tellen ook mee als een punt voor je level

• 18 februari 2025
  • 11 reacties
  • 474 keer bekeken

Hallo!

Ik kon dit niet vinden in de voorwaarden en ook op het forum lijkt er nog geen topic voor te zijn:

Zodra je een keuzevoordeel kiest, telt dit ook voor één punt en daardoor is de stap tot level drie iets dichterbij gekomen.

Ik heb zelf (goed voor 6 punten):

• Internet + TV
  • 2 mobiel

Daar komen nog bij

• Keuzevoordeel: Netflix basic (1 punt)
  • Spotify Family (1 punt).

Ik was (positief) verrast over het meetellen van het voordeel. Ergens begrijp ik het wel. Ik neem aan dat dit geen foutje in het systeem is en ik later na weer terug ga naar level 2 omdat één punt van mijn keuzevoordeel mist?

Tevens verdient het ‘overstappen’ van diensten zoals Videoland ook nog wat aandacht als het op helderheid aan komt. Als ik overstap voor het einde van de betaalde termijn naar de KPN facturatie, heb ik dan dubbele kosten? Of start de facturatie na mijn via de bankrekening betaalde betaling?

Beste antwoord door Denise van KPN

Dit heb je goed gezien, ​@Sander vd P. Het is immers ook gewoon een Entertainment optie die je toevoegt aan jouw abonnement. Alleen krijg je korting van ons omdat je meerdere diensten van KPN combineert.

Bekijk origineel

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 18 februari 2025

Hallo ​@Sander vd P ,

Het werkt net wat anders. 

Jij hebt vier extra punten i.v.m. jouw tweede mobiel abonnement. 

Jij hebt twee extra punten i.v.m. TV.

Jij hebt één extra punt i.v.m. Spotify.

Totaal zeven punten en dat is goed voor level twee.

Level up, hoe werkt dat?

Heb je Internet en Mobiel bij ons, dan krijg je Combivoordeel uit level één. Stapel je daar andere producten bovenop, zoals TV of een extra mobiel abonnement? Dan pak je punten voor het volgende level en speel je nog meer voordeel vrij. 

Hoe kom ik in level één?

Je zit in level één Combivoordeel als je Internet en Mobiel hebt.

Hoe kom ik in level twee?

Je zit in level twee Combivoordeel als je Internet,  Mobiel én product(en) van minimaal vier punten hebt.

Hoe kom ik in level drie?

Je zit in level drie Combivoordeel als je Internet, Mobiel én product(en) van minimaal acht punten hebt.

Zo pak je (extra) punten

Om in het volgende level voor extra voordelen te komen, heb je punten nodig. Die verdien je door extra producten bovenop Internet en Mobiel te stapelen.

Pak vier punten bij:

Elk extra mobiele abonnement.

Pak twee punten bij:

Mobiel Data Only, Mobiel MultiSIM, TV+, TV+ Streaming Only, iTV en Disney+ ESPN.

Pak één punt bij:

• Streaming: Netflix, Spotify, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Videoland, Viaplay, Storytel en Xbox Game Pass en Storytel
  • Tv-pakket: Ziggo Sport, ESPN, Film1, Gay TV, Duits pakket, Turks pakket, Hindi pakket en Erotiek pakket
  • Cloud & Security: KPN Veilig, ESET, 1Password en Google One

En door dat level twee heb je inderdaad kunnen kiezen voor gratis Netflix Basic. 

Combivoordeel level twee

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal vier punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

bron:

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • 79 reacties
  • 18 februari 2025

@Noordzee bij mij staat er ook 1 punt bij door de comvivoordeel die ik heb (hbo). Ik had 4 punten extra en door hbo te kiezen heb ik er nu 5 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 18 februari 2025

Dan zou ​@Sander vd P zelfs uitkomen op acht punten en dan kan hij zelfs Netflix Standaard kiezen: 

Jij hebt één extra punt i.v.m. Netflix 

Totaal acht punten en dat is goed voor level drie.

Combivoordeel level drie bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 februari 2025

Hi allebei,

Dank voor het support; ik ben blij om te zien dat ​@daveytje hetzelfde ziet.

Zodra ik met Spotify over ben naar KPN facturering dan laat ik even weten of ik geüpgraded ben naar Level 3.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 februari 2025

ik zie overigens dat ik een spelfoutje heb gemaakt in de topic naam. Hoe kan ik dat aanpassen? Weet jij dat? ​@Noordzee

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 18 februari 2025

Dat kan een moderator aanpassen zodra dit topic aan de beurt is bij de moderators.  

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7711 reacties
  • Antwoord
  • 20 februari 2025

Dit heb je goed gezien, ​@Sander vd P. Het is immers ook gewoon een Entertainment optie die je toevoegt aan jouw abonnement. Alleen krijg je korting van ons omdat je meerdere diensten van KPN combineert.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 24 februari 2025
Noordzee schreef:

Dan zou ​@Sander vd P zelfs uitkomen op acht punten en dan kan hij zelfs Netflix Standaard kiezen: 

Jij hebt één extra punt i.v.m. Netflix 

Totaal acht punten en dat is goed voor level drie.

Combivoordeel level drie bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal 8 punten

• Gratis Service Plus
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Standaard, ESPN Compleet, 1Password Individual, HBO Max Standaard, Disney+ Standaard of Videoland Premium

@Sander vd P 

Zit je inmiddels in level drie? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 24 februari 2025

Precies. 4 maart kan ik Spotify overzetten. Dan weten we meer. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36388 reacties
  • 28 februari 2025

OK ​@Sander vd P ,

Ik ga er vanuit dat dit in de loop van volgende week vanzelf goed komt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 5 maart 2025

Zoals beloofd; Ik zit inderdaad in Level 3 nu. De ‘gratis Netflix basic optie’ van KPN telt mee als een punt. Je moet dus een gratis entertainment optie claimen om dat punt erbij te krijgen.

Reageer