Skip to main content
Beantwoord

Disney+ krijgt reclame als ik het als KPN Voordeel aanzet

• May 17, 2026
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Adro1nl
Topper

Ik snap het even niet meer. Combivoordeel level 3. 1 opnemen 2 niets 3 Netflix. Entertainment ESPN met Disney. Dus om de gratis versie in 2 te krijgen moet ik ESPN met Disney eerst opzeggen. Gedaan. Toen Disney gekozen in 2. Bevestiging ontvangen en activeren. Maar dat laatste lukte niet. In mijn KPN gekeken ja alles aangevuld in de levels. Na een uurtje weer geprobeerd. Nog niet. Weet in mijn KPN gekeken. He level 2. Ok. Disney standaard met reclame in abonnement aanpassen geselecteerd. En ja nu werkt Disney en zit ik weer in level 3. Alleen heb ik nu 2 opties open staan in level 2. Kan ik nu Disney plus standaard kiezen of krijg ik dan hetzelfde weer?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Adro1nl, vanaf Level 2 qua combivoordeel  kun je kiezen voor Disney+ vanaf level 2. Op dit moment zie ik dat qua keuzevoordeel Netflix geactiveerd is. Je kunt zelf wisselen van keuzevoordeel via de MijnKPN app

Hoe kies ik mijn keuzevoordeel?

Jouw keuzevoordeel kies je in jouw Combivoordelen overzicht in MijnKPN. Dat doe je zo:

1. Log in in MijnKPN en ga naar je ‘Profiel’
  2. Klik op 'Jouw Combivoordeel op een rij'
  3. Kies hier jouw keuzevoordeel

Als je het keuzevoordeel gewijzigd hebt, ontvang je daarna een activerings e-mail. 

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Adro1nl, vanaf Level 2 qua combivoordeel  kun je kiezen voor Disney+ vanaf level 2. Op dit moment zie ik dat qua keuzevoordeel Netflix geactiveerd is. Je kunt zelf wisselen van keuzevoordeel via de MijnKPN app

Hoe kies ik mijn keuzevoordeel?

Jouw keuzevoordeel kies je in jouw Combivoordelen overzicht in MijnKPN. Dat doe je zo:

1. Log in in MijnKPN en ga naar je ‘Profiel’
  2. Klik op 'Jouw Combivoordeel op een rij'
  3. Kies hier jouw keuzevoordeel

Als je het keuzevoordeel gewijzigd hebt, ontvang je daarna een activerings e-mail. 

Adro1nl
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • May 20, 2026

Bedankt voor het antwoord. Ik had gewoon een denkfout gemaakt. Ik dacht dat je vanuit elk level iets kon kiezen. Maar de keuze wordt alleen groter bij een hoger level. K kon dit trouwens niet vinden in de uitleg.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hoe hoger het level, hoe meer keuzes er zijn. Je kunt inderdaad als je in Level 3 zit, ook de keuze maken voor een voordeel uit Level 1 of 2.Â