Skip to main content

Ik had dubbele data aanstaan en dat is plotseling van het ene op het andere moment verdwenen? Mijn nieuwe abbonement is per juni ingegaan en vorige maand werkte het nog gewoon.

Hallo @Coentje92 , was je soms Telfort klant en ben je na de automatische overgang in januari naar KPN in juni naar het 'echte' KPN overgestapt? Zo ja,dan raak je de dubbele data kwijt.

 


Als u een nieuw contract aangaat, neem ik aan dat u weet welke voorwaarden eraan verbonden zitten. Ik merk dat veel oud Telfort klanten dit niet weten. Waar  eigen verantwoordelijkheid stopt (want soms moet je ook goed uitzoeken wat je afneemt) moet KPN dit overnemen en dit vanaf nu veel beter gaan communiceren waar klanten nu overgezet worden en een abbonement gaan verlengen maar dan onder de vlag van KPN.


Hallo @Coentje92 , was je soms Telfort klant en ben je na de automatische overgang in januari naar KPN in juni naar het 'echte' KPN overgestapt? Zo ja,dan raak je de dubbele data kwijt.

 

Dat is het geval ja @JanD , maar waarom is het dan niet gelijk in Juni gestopt maar deze maand pas?


Hallo @Coentje92 , was je soms Telfort klant en ben je na de automatische overgang in januari naar KPN in juni naar het 'echte' KPN overgestapt? Zo ja,dan raak je de dubbele data kwijt.

 

Had Telfort dubbele data dan? En waarom neemt KPN dat dan niet gewoon over? Alles zou toch hetzelfde blijven?


Ik lees dat zij een nieuw abbonement had genomen. Als die onder KPN valt dan vervalt deze. Zo lees ik in ieder geval meerdere topics.


Ik lees dat zij een nieuw abbonement had genomen. Als die onder KPN valt dan vervalt deze. Zo lees ik in ieder geval meerdere topics.

Ok. Dat nieuwe abonnement had ik over heen gelezen 😉


Hallo @Coentje92 , was je soms Telfort klant en ben je na de automatische overgang in januari naar KPN in juni naar het 'echte' KPN overgestapt? Zo ja,dan raak je de dubbele data kwijt.

 

Dat is het geval ja @JanD , maar waarom is het dan niet gelijk in Juni gestopt maar deze maand pas?

Hallo @Coentje92 , omdat je eerst je ongebruikte data op mag maken.

 


Ha @Coentje92, welkom! Ben je voldoende geïnformeerd? Het klopt inderdaad dat we dit bij KPN niet meer aanbieden. Mocht je nog vragen hebben, laat het gerust weten!