Skip to main content

Waarom vervalt mijn entertaimentkorting als ik de 3 maanden gratis HBO wil activeren? Dan is het niet echt gratis! Ik heb al eerder een keer een extra TV kastje willen bestellen met gratis het opnemen pakket maar toen kreeg ik ook de melding dat mijn combinatievoordelen zouden komen te vervallen. Beetje vreemd allemaal bij KPN. Ben eerder dit jaar overgestapt maar heb er nu al een beetje spijt van. Het is eerder, combineer meer en betaal extra.

Dat is vreemd Richard. Heb je nog wel andere entertainmentpakketten waarop een eventuele korting kan worden toegepast of alleen HBO Max? Ik zou je anders willen adviseren om eens te bellen met 0800-0402, dan kunnen mijn collega's dat voor je op een rij zetten en eventueel de korting heractiveren.


Beste Remco_, bedankt voor je bericht, ik had ze vanmorgen al gebeld en er werd geconstateerd dat ik ondanks dat ik wel van alle combinatie voordelen gebruik kon maken het systeem kennelijk aangaf dat er geen combinatie (tv en mobiel) was. Het is aangepast en zou nu goed moeten gaan, HBO is inmiddels geactiveerd 👍🏻


Goed om te horen Richard! Post gerust nog eens topic als we iets voor je kunnen doen!