Skip to main content

Hallo,

Ik ben sinds deze week klant bij KPN. Ik heb een mobiel abonnement en een thuis (internet+tv) abonnement afgesloten. Daarbij heb ik spotify family (waar ik € 5,- entertainmentvoordeel op krijg). 

Nu heb ik de eerste factuur ontvangen voor KPN Thuis, en hierop betaal ik gewoon de normale prijs ( 14,99) voor spotify. Er wordt geen korting verrekend. 

Mijn mobiel abonnement is al op 28 december ingegaan.

Gaat dit nu niet goed, of wordt dit via de factuur van mijn mobiele abonnement verrekend? 

Goedemiddag @Celena, wat leuk om te lezen dat je klant bij KPN bent geworden. Lijkt er op dat de entertainmentkorting niet goed is verwerkt. De entertainmentkorting wordt niet verwerkt via de factuur van het mobiele abonnement. Zou je jouw profiel willen invullen en mij hier een seintje willen geven? Dan ga ik eens kijken wat er met de entertainmentkorting aan de hand is. 


@Jeroen_dB dank voor je bericht. Ik heb mijn profiel ingevuld. Hopelijk kan het snel worden opgelost :-)


Ik heb het Husselvoordeel voor jou nu geactiveerd. Op de factuur van februari krijg je met terugwerkende kracht de korting.