Skip to main content
Beantwoord

Entertainmentvoordeel Videoland wordt niet verwerkt

• April 17, 2025
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Hier het zelfde probleem gister Videoland besteld ben geabonneerd. Maar geen activatie mogelijk. Dus betaal nu voor iets wat ik niet kan kijken.

Of oplossen of Videoland laten vervallen.

Dan regel ik het wel zelf via videoland zelf.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hier het zelfde probleem gister Videoland besteld ben geabonneerd. Maar geen activatie mogelijk. Dus betaal nu voor iets wat ik niet kan kijken.

Hoi ​@Ewaldes 

Even met de klantenservice bellen via 0800-0402 en een ticket laten aanmaken, dan wordt het voor je opgelost zoals bij TS ​@JHKVZ  hierboven.

Je kunt ook een terugbel verzoek inplannen, dan wordt je op een tijdstip teruggebeld wanneer het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel Verzoek inplannen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Ewaldes 

Even met de klantenservice bellen via 0800-0402 en een ticket laten aanmaken, dan wordt het voor je opgelost zoals bij TS ​@JHKVZ  hierboven.

Je kunt ook een terugbel verzoek inplannen, dan wordt je op een tijdstip teruggebeld wanneer het jouw het beste uitkomt, klik hiervoor op de volgende link: Terugbel Verzoek inplannen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 18, 2025

Hoi Michel.uit.Arnhem

Is al gedaan maar tot heden nog helemaal niets.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi Michel.uit.Arnhem

Is al gedaan maar tot heden nog helemaal niets.

Hoi ​@Ewaldes 

De doorlooptijd bij de technische dienst is momenteel 2 weken, gezien vanaf de dag dat jouw ticket is aangemaakt door de klantenservice.
Je wordt teruggebeld door de technische dienst of je krijgt een mail met daarin de melding dat het probleem is opgelost.

Dus je zou nog even geduld moeten uitoefenen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 22, 2025

Hi ​@Ewaldes, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Michel, waarvoor dank. Goed om te zien dat je contact met ons hebt gehad en dat er een melding is aangemaakt, nog even afwachten dus tot het wordt opgepakt.