Skip to main content
Beantwoord

Er staan onbekende telefoonnummers bij mijn voordelen

• October 30, 2024
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Hoi

ik heb sinds vandaag combineer voordelen,maar nu zag ik 2 onbekende telefoonnummers bij mijn voordelen staan die niet van mijn of van iemand anders zijn op mijn adres.

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi @Michael84 welkom op de KPN Community. Dat is inderdaad vreemd en zou zonder verificatie niet moeten kunnen voorkomen. Wellicht gaat er onderwater dan iets mis in de systemen, wellicht vanuit een oude registratie op dit adres of nummer. Je kan dan het beste de nummers verwijderen of even contact zoeken met de klantenservice, Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 1, 2024

Hoi @Michael84 welkom op de KPN Community. Dat is inderdaad vreemd en zou zonder verificatie niet moeten kunnen voorkomen. Wellicht gaat er onderwater dan iets mis in de systemen, wellicht vanuit een oude registratie op dit adres of nummer. Je kan dan het beste de nummers verwijderen of even contact zoeken met de klantenservice, Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2024

Hoi remco

sorry voor de late reactie.

Bendankt voor de reactie,ik heb contact gehad met klantenservice en het is allemaal opgelost betreft telefoonnummers.

vriendelijke groet Michael 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Kijk dat is fijn om te horen ​@Michael84 en leuk dat je het hier nog even deelt! Post in de toekomst gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!