Skip to main content
Beantwoord

Extra abonnement zorgt voor wegvallen korting op ander abonnement

  • 2 July 2024
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb data abonnement afgesloten en nu krijg ik van KPN de volgende email:

"Er is een KPN Mobiel abonnement besteld of toegevoegd aan je huishouden. Hierdoor veranderen je voordelen. Hieronder zie je wat dit betekent voor mobiel nummer."

Het betekentĀ dat er een korting van 10 euro vervaltĀ  en een korting van 5 euro wordt toegevoegd. Ik ga hier dus 5 euro meer betalen.

Ik voel me bedonderd!Ā 

Ā 

Als je een abonnement hebt met een speciale korting voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld als nieuwe klant en je brengt een wijziging aan dat pakket aan vervallen de speciale tijdelijke kortingen voor de rest van de looptijd @FalconSĀ , mij ontgaat de logica ook, is mij ook eens overkomen.

Ā 


Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar even vreemd van opkijkt, @FalconS!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen wat hier aan de hand is en of je inderdaad meer gaat betalen of dat het nu alleen anders op de factuur staat. Heb je ook al in MijnKPN gekeken? Daar kun je namelijk zien wat de kosten van jouw abonnement zijn.

Anders kun je de volgende factuur ook even afwachten. Daarop vind je namelijk een specificatie van de kosten van jouw abonnement. Wil je niet wachten op jouw factuur? Neem dan gerust contact op via 0800 0402. Mijn collega kan dit dan voor je nakijken.


Ik heb contact gehad en je collega vertelde mij dat het maandbedrag van het abonnement niet veranderd. Ze was nog wel wat twijfelachtig en raadde mij ook aan de volgende factuur af te wachten. Wat dan rest is een zeer verwarrende mail van kpn met de volgende tekst:

Dit voordeel krijg je erbij

Ā 
Ā 
Ā 
  • ā‚¬ 5,00 korting op Mobiel
Ā 
Ā 
Ā 
Ā 
Ā 
Ā 
Ā 
Ā 
Ā 
Ā 

Dit voordeel krijg je niet meer

Ā 
Ā 
Ā 
Ā 
Ā 
  • ā‚¬ 10,00 korting op Mobiel

Ik wacht volgende factuur afĀ  !!


Ik ben het met je eens dat de e-mail dan inderdaad verwarrend is. Maar gelukkig verandert er verder niets aan het bedrag dat je uiteindelijk betaalt!


Reageer