Skip to main content
Beantwoord

Geen Galaxy Watch 7 meer bij Samsung S24 Plus?

  • 19 August 2024
  • 16 reacties
  • 930 keer bekeken

Ik heb twee keer een afkeur ontvangen vanuit Samsung Watch 7. Toen nogmaals de website gecheckt en te zien gekregen dat de banner is verwijderd waarin aangegeven werd dat je de Galaxy Watch 7 ontvangt.

Dit staat nog wel steeds een stukje verder op de website. Dit cadeau heeft mij overgehaald om het te bestellen. Bijna 40 minuten gebeld en eindstand kreeg ik het telefoonnummer van Samsung door. 

 

Graag hoor ik een oplossing. 

 

Edit: alles is binnen de actieperiode. 

 

@HesselSeh Vreemd hoor.. 14 aug heeft mijn vrouw nieuwe S24 besteld online icm verlenging kpn abonnement. De 15e toestel ontvangen. 17e alles aangemeld via samsung promotie website met de benodigde documentatie die ze vragen. Vandaag kreeg ze terugkoppeling van samsung dat alles in orde is bevonden en binnen 7 weken word de watch 7 toegestuurd. Hopelijk lukt het je toch nog. Succes!!


@Steve Mnt, dat zijn wel goede berichten gelukkig. Mijn Galaxy S24 Plus geldt nu ineens niet meer voor de actie. Deze banner stond er wel op het moment van bestellen, maar is verwijderd. 


@Steve Mnt, dat zijn wel goede berichten gelukkig. Mijn Galaxy S24 Plus geldt nu ineens niet meer voor de actie. Deze banner stond er wel op het moment van bestellen, maar is verwijderd. 

Het was wel actie zolang de voorraad strekt weet ik nog toen ik de 14e bij het ! Keek voor meer info. Misschien is het gewoon op..


Hallo @HesselSeh ,

Er zijn twee verschillende actie's:

 

Krijg een Watch band

Bij aankoop van een Samsung Galaxy Watch7 of Watch Ultra.

Aankoopdatum
15-07-2024 t/m 28-07-2024

Registreren kan tot en met:
30-09-2024

 

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=DHKQSUJ6TR97S

 

Krijg de Galaxy Watch7 LTE

Bij aankoop van een Samsung Galaxy S24-series, Z Fold6 of Z Flip6.

Aankoopdatum
12-08-2024 t/m 15-09-2024

Registreren kan tot en met:
15-11-2024

https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=8UJ8MFJGBVVMR


 @Steve Mnt, Samsung heeft het tot twee keer toe afgekeurd op “geen deelnemende winkel”. KPN neemt onder de Galaxy S24 Plus niet mee. 

@Noordzee , dankjewel voor je informatie. Ik heb inderdaad de tweede promotie gebruikt. Hierin krijg ik dus te horen dat KPN niet deelneemt onder S24 Plus


 @Steve Mnt, Samsung heeft het tot twee keer toe afgekeurd op “geen deelnemende winkel”. KPN neemt onder de Galaxy S24 Plus niet mee. 

@Noordzee , dankjewel voor je informatie. Ik heb inderdaad de tweede promotie gebruikt. Hierin krijg ik dus te horen dat KPN niet deelneemt onder S24 Plus

@HesselSeh 

Hier staan de speciale voorwaarden: 

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_78356.pdf

Daar wordt de S24 Plus inderdaad niet genoemd. 

KPN kan daar verder ook niets aan doen, het is een actie van Samsung. 


@Noordzee , ik zie het staan. De banner op de website van KPN heeft mij besloten om de telefoon toch te kopen dus daarom voel ik mij nogal misleid. In ieder geval fijn dat je de info zo deelt voor de volledigheid. 


@Noordzee ja klopt inderdaad!! Het staat er gewoon bij de info🤓


Hier staan de speciale voorwaarden: 

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_78356.pdf

Daar wordt de S24 Plus inderdaad niet genoemd. 

KPN kan daar verder ook niets aan doen, het is een actie van Samsung. 

 

 

Maar op de Samsung Promo website op de genoemde pagina én in bijzondere voorwaarden wordt wel genoemd de Galaxy S24+ zoals hieronder (en verderop in de lijst ook nog meer).

Komen de SKU en EAN codes niet overeen?

 


Hier staan de speciale voorwaarden: 

https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_78356.pdf

Daar wordt de S24 Plus inderdaad niet genoemd. 

KPN kan daar verder ook niets aan doen, het is een actie van Samsung. 

 

 

Maar op de Samsung Promo website op de genoemde pagina én in bijzondere voorwaarden wordt wel genoemd de Galaxy S24+ zoals hieronder (en verderop in de lijst ook nog meer).

Komen de SKU en EAN codes niet overeen?

 

Ja wel verwarrend zo te lezen zou het moeten kunnen, hun algemene voorwaarden komen niet overeen met de werkelijkheid. Probeer als nog een klacht in de dienen bij Samsung, ik zou dat persoonlijk wel doen @HesselSeh 


Ik kijk zojuist op de KPN website in de shop:  Samsung telefoon met abonnement vergelijken

Ik zie dat SnelPakker (met Galaxy Watch7) alleen staat bij de S24 en de S24 Ultra, niet de S24+


Dat lijkt te bevestigen wat Samsung zegt: “KPN neemt onder de Galaxy S24 Plus niet deel.”

Wel verwarrend als de Samsung website en de voorwaarden dat weer tegenspreken.


Ik heb nog een screenshot gevonden. Hier staat de banner nog wel op. Medewerkers vertelden mij ook dat ze deze actie niet konden zien in het systeem. Nogal misleidend. 

 


Dan zou je bijna de telefoon moeten terugsturen onder het mom van niet geleverd wat er is besteld.

Je bestelt een telefoon met actie voor gratis watch en dat heet KPN niet geleverd.

 


Ik heb nog een screenshot gevonden. Hier staat de banner nog wel op. Medewerkers vertelden mij ook dat ze deze actie niet konden zien in het systeem. Nogal misleidend. 

 

Helemaal mee eens man!


Dan zou je bijna de telefoon moeten terugsturen onder het mom van niet geleverd wat er is besteld.

Je bestelt een telefoon met actie voor gratis watch en dat heet KPN niet geleverd.

 

Ja daar heb je gelijk in. Ook over nagedacht om dat te doen maar heb momenteel geen ander toestel meer. Ik laat het voor wat het is. 


@HesselSeh Staat de SKU en EAN code van jouw toestel wel in het rijtje dat door @RBxx geplaatst is?

Zo ja, zeker niet opgeven! Bij mijn promo (andere provider) ging het ook nogal fout. Eerst zouden de bijlagen niet compleet zijn, daarna werd de promo afgekeurd om dezelfde reden als bij jou. Al met al een maandje mee zoet geweest, maar uiteindelijk wel mijn promo ontvangen.

Ik heb hulp gezocht èn gekregen van de Community Manager op de  Samsung Community. Als je meteen bij het plaatsen van je topic het registratienr. vermeld wat bij de afwijzing staat, is dat handig, hoeft hij daar niet meer om te vragen.

https://eu.community.samsung.com/t5/nederlands/ct-p/nl?page=1&tab=setting:samsung.featured_topics


Reageer