Begin februari wilde ik kijken als er een leuke aanbieding was om mijn contract te verlengen.
Moest ik wachten op 22 februari want dan zou ik een nieuw aanbod krijgen.
Nou niets dus helemaal geen aanbieding, het enigste wat ik zie dat ik moet wachten tot het 22 februari is en her is juist 22 februari.
Bedankt KPN om mij blij te maken met een dooie mus.
Beste antwoord door Marlon92
Het enige wat je als bestaande klant soms kunt krijgen bij je thuisabonnement is 10 euro korting voor 6 maanden ofzo. Meer zit er niet in als je verlengt via MijnKPN. Als je meer wilt helpt het soms om te bellen. Maar vaak zat geeft de telefonische helpdesk je ook niet meer korting. Dus verwacht er niet teveel van.
Het enige wat je als bestaande klant soms kunt krijgen bij je thuisabonnement is 10 euro korting voor 6 maanden ofzo. Meer zit er niet in als je verlengt via MijnKPN. Als je meer wilt helpt het soms om te bellen. Maar vaak zat geeft de telefonische helpdesk je ook niet meer korting. Dus verwacht er niet teveel van.
Ik vindt het maar triest hoe ze omgaan met klanten . Mijn verlengaanbod was ook maar een schamele 10 euro korting voor 6 maanden. Bellen leverde idd. niks op. Echter ik belde omdat er met twee maten wordt gemeten. Er zijn er genoeg die een beter aanbod kregen wel dan met twee jarig abbo maar goed. Het is gewoon krom dat er met twee maten wordt gemeten dat poppetje a belt en een andere korting krijgt (met nieuw contract) en als poppetje b belt krijgt ie niks. Zoals de wind waait bij KPN ;-). Ik ga zelf toch kijken of oddido interessanter is en dat is eigenlijk jammer want ik wil best meer betalen bij kpn en zelfs een 2 jarig contract aangaan maar kan er slecht tegen dat er onderscheid wordt gemaakt door degene wie aan de telefoon bij de klantenservice op neemt en wat je voor een aanbod krijgt.
Of gewoon overstappen. Dan weet je waar je aan toe bent.
Mee eens, het grote probleem (of wellicht geen probleem) is dat je tegenwoordig haast geen minuut zonder internet kan zeker gezien het thuiswerken. En dan merk ik dat als iets goed werkt je het niet snel op geeft terwijl je meteen ook denkt ze blijven maar meer en meer vragen. Je leest soms de grootste horrorverhalen over andere providers waaronder oddido maar goed ongetwijfeld ook over kpn en dan begint de twijfel. Maar goed voor ons zou het 300,- op jaarbasis schelen wat niet mis is.
Die verhalen zijn er inderdaad maar dat zijn meer de uitzonderingen. Als je gebruik maakt van de overstapservice dan is de kans klein dat je zonder verbinding komt te zitten. Je kunt ook even kijken of het abonnement nog bij je past. Een snelheid boven de 100 is meestal niet nodig.
Of gewoon overstappen. Dan weet je waar je aan toe bent.
Mee eens, het grote probleem (of wellicht geen probleem) is dat je tegenwoordig haast geen minuut zonder internet kan zeker gezien het thuiswerken. En dan merk ik dat als iets goed werkt je het niet snel op geeft terwijl je meteen ook denkt ze blijven maar meer en meer vragen. Je leest soms de grootste horrorverhalen over andere providers waaronder oddido maar goed ongetwijfeld ook over kpn en dan begint de twijfel. Maar goed voor ons zou het 300,- op jaarbasis schelen wat niet mis is.
Tja… geen minuut zonder internet… Mijn collega’s en ik werken ook vanuit huis en ik denk dat er niemand 24/7 werkt. We hebben allemaal lunchpauze, nemen (onder werktijd) pakjes aan, gaan naar de kapper, pedicure of boodschappen doen of gewoon een dag vrij.
Die horrorverhalen over bijvoorbeeld Odidio hoor ik ook. En ook over kpn en Ziggo. En bij ons op het werk gaat ook wel eens iets mis. Ik denk maar zo dat er geen enkel bedrijf is, dat als doel heeft, slechte kwaliteit te leveren of de klantontevredenheid te maximaliseren.
Na 39 jaar klant van kpn te zijn geweest, ben ik begin dit jaar overgestapt naar Odido. Ik heb niet het idee dat het internet van mindere kwaliteit is: werkt altijd, net als TV, maar bespaar dit jaar toch bijna € 500.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.