Skip to main content

Kom ik daar als bestaande klant ook voor in aanmerking? Ik heb wel deze voorwaarde gelezen;

  • Om gebruik te maken van dit aanbod mag je in de afgelopen 6 maanden geen consumenten- of zakelijk internet abonnement bij KPN hebben gehad.

Maar ik val een beetje over het woord “gehad”, dat suggereert volgens mij namelijk dat ik het momenteel niet meer zou hebben..

 

Ik ben al jaren klant bij jullie, vanaf het moment dat jullie Telfort over hebben genomen, maar als ik het goed begrijp ben ik dus eigenlijk een dief van mijn eigen portemonnee als ik klant bij jullie blijf? Zit ik hier al jaren lang mee te betalen aan gratis ipads voor jan en alleman..

De aktie is inderdaad alleen voor nieuwe klanten.  Een nieuwe klant ben je als je minimaal 6 maanden geen klant bent geweest.  Alle vaste klanten gratis een tablet geven is onbetaalbaar. 


Prima, dan zijn jullie bij deze een vaste klant kwijt.


Trouwens nog iets, ik heb niet gevraagd of jullie ALLE vaste klanten een tablet willen GEVEN, ik vroeg alleen of vaste klanten gebruik mogen maken van de actie.  Oftewel, als ze een nieuw contract afsluiten voor 2 jaar. Jullie winstmarge is dan toch hetzelfde voor zowel nieuwe als bestaande klanten..? Tenzij die bestaande klanten anders ook al klant zouden blijven natuurlijk, waarschijnlijk gokken jullie daar dan op..


Wel leuk dat jullie, zonder het expliciet te benoemen, gewoon bevestigen dat ik beter geen klant bij jullie kan blijven. 


Wel leuk dat jullie, zonder het expliciet te benoemen, gewoon bevestigen dat ik beter geen klant bij jullie kan blijven. 

@Vinny123 , u heb het telkens over 'jullie'. Besef wel dat op dit forum klanten met klanten communiceren. Je zult met je vraag bij KPN zelf moeten zijn: 0800-0402. Succes!!


Wel leuk dat jullie, zonder het expliciet te benoemen, gewoon bevestigen dat ik beter geen klant bij jullie kan blijven. 

@Vinny123 , u heb het telkens over 'jullie'. Besef wel dat op dit forum klanten met klanten communiceren. Je zult met je vraag bij KPN zelf moeten zijn: 0800-0402. Succes!!

Oh mijn excuses, ik was inderdaad in de veronderstelling dat ik met een KPN medewerker te maken had.

Reageert KPN hier overigens zelf helemaal niet dan? Ik zal ze morgen eens opbellen..


Wel leuk dat jullie, zonder het expliciet te benoemen, gewoon bevestigen dat ik beter geen klant bij jullie kan blijven. 

@Vinny123 , u heb het telkens over 'jullie'. Besef wel dat op dit forum klanten met klanten communiceren. Je zult met je vraag bij KPN zelf moeten zijn: 0800-0402. Succes!!

Oh mijn excuses, ik was inderdaad in de veronderstelling dat ik met een KPN medewerker te maken had.

Reageert KPN hier overigens zelf helemaal niet dan? Ik zal ze morgen eens opbellen..

Zeker reageert KPN hier wel maar via moderator(s), dus iemand die de discussies op het forum in goede banen leidt en waar nodig mogelijk aanvullende informatie verschaft. Overigens zal dat zeker drie dagen vanaf nu duren. Ik zou dus toch maar gaan bellen als je de vraag als urgent beoordeeld.


en deel het antwoord ook even hier, is nogal een burning topic dat steeds terug komt en waar geen KPN reacties op komen.