Skip to main content

Ik heb vernomen dat voor ITV-abonnees met een Hussel-abonnement het Pluspakket gratis wordt. En dan bedoel ik niet de lopende actie om het Pluspakket drie maanden gratis te ontvangen, maar voortaan helemaal gratis bij het Hussel-abonnement.

Kan een moderator van KPN dat bevestigen?

Piet.

Één kleine nuance, dat is alleen zo als je zowel een Hussel Internet & TV als een Hussel mobiel abonnement hebt.


Bij mij is deze vandaag aangezet. Als ik in mijnKPN kijk, kan ik deze volgende maand weer uitzetten. De volledige prijs staat erbij en dan eronder korting. De korting is dus omdat ik ook telefoonabonnementen heb bij KPN.


Één kleine nuance, dat is alleen zo als je zowel een Hussel Internet & TV als een Hussel mobiel abonnement hebt.

Dat dacht ik ook, maar volgens een KPN-medewerker zou dit gelden voor alle Hussel-abonnees. Dus ook die zonder een mobiel abonnement.

Piet.


Nee, u moet dus ook mobiel afnemen helaas.

We hebben goed nieuws! Je krijgt het Pluspakket binnenkort helemaal gratis van ons. Omdat je Internet, TV en Mobiel combineert, verrassen we je graag met nog meer voordeel. Dat wordt lekker genieten van extra zenders, meer films en nog meer series.


Hallo @P.J.M. van der Vooren ,

Klopt, het pluspakket wordt onder voorwaarden gratis. Dit is de officiële tekst van KPN : 

  Gratis Pluspakket 

Nieuw: Geniet van meer dan 25 extra zenders, meer films en nog meer series met het Pluspakket. Leuk voor jong en oud. Je krijgt van ons het Pluspakket gratis als je Internet, TV én Mobiel van KPN combineert. Krijg je nu Entertainmentkorting en heb je alleen het Pluspakket als Entertainmentoptie in jouw pakket? Dan vervalt de Entertainmentkorting hierop. Je kunt deze natuurlijk wel gebruiken voor een andere Entertainment optie. Betaal je nu voor het Pluspakket, dan krijg je deze vanaf november gratis.

 

bron (geschreven door een moderator): 

Â