Ik heb vernomen dat voor ITV-abonnees met een Hussel-abonnement het Pluspakket gratis wordt. En dan bedoel ik niet de lopende actie om het Pluspakket drie maanden gratis te ontvangen, maar voortaan helemaal gratis bij het Hussel-abonnement.
Bij mij is deze vandaag aangezet. Als ik in mijnKPN kijk, kan ik deze volgende maand weer uitzetten. De volledige prijs staat erbij en dan eronder korting. De korting is dus omdat ik ook telefoonabonnementen heb bij KPN.
Dat dacht ik ook, maar volgens een KPN-medewerker zou dit gelden voor alle Hussel-abonnees. Dus ook die zonder een mobiel abonnement.
Piet.
Nee, u moet dus ook mobiel afnemen helaas.
We hebben goed nieuws! Je krijgt het Pluspakket binnenkort helemaal gratis van ons. Omdat je Internet, TV en Mobiel combineert, verrassen we je graag met nog meer voordeel. Dat wordt lekker genieten van extra zenders, meer films en nog meer series.
Hallo @P.J.M. van der Vooren ,
Klopt, het pluspakket wordt onder voorwaarden gratis. Dit is de officiële tekst van KPN :Â
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.