Ik wil het pluspakket omruilen voor ESPN. Abo loopt van voor 2019. Dus zou gratis moeten kunnen. Maar dit lukt niet. Ik zie: 3 mnd gratis en daarna kosten. Hoe werkt dit?
Het online wisselen lukt wel. Maar er worden kosten aangegeven.
Ik wil het pluspakket omruilen voor ESPN. Abo loopt van voor 2019. Dus zou gratis moeten kunnen. Maar dit lukt niet. Ik zie: 3 mnd gratis en daarna kosten. Hoe werkt dit?
Het online wisselen lukt wel. Maar er worden kosten aangegeven.
Of je het Pluspakket kunt omwisselen voor ESPN, is afhankelijk van het type abonnement dat je hebt. Als je een Hussel abonnement of nieuwer hebt, dan heb je Combivoordeel. En daarbij zit deze optie niet. En aangezien jij aangeeft dat je deze optie niet hebt, vermoed ik dat jij Combivoordeel hebt en niet KPN Compleet. Je hebt dan natuurlijk wel andere voordelen. Meer daarover lees je hier:Â Combivoordeel: Combineer en krijg meer!.
Bedankt. Dat zal het zijn. Wel vreemd, ik vind mails uit 2019 waarin staat dat ik kpn compleet heb. En nu heb ik dat kennelijk niet meer.
Bedankt. Dat zal het zijn. Wel vreemd, ik vind mails uit 2019 waarin staat dat ik kpn compleet heb. En nu heb ik dat kennelijk niet meer.
Wat staat er op de factuur 2de blad? Zie je daar Hussel staan?
Klopt ja, dat staat er.Â
Terwijl er op mijn facturen uit 2019 nog KPN compleet staat
Terwijl er op mijn facturen uit 2019 nog KPN compleet staat
Maar dat is ook al 5 jaar geleden. Je zal in de tussentijd vast wel verlengd hebben.
Zou kunnen, geen idee. Bedankt.
Lastig om met KPN te communiceren over je abonnement. Kom op de site steeds in een loop.
Einddatum contract januari 2020. Ik heb kennelijk niet verlengd.
Â
Heb je alle facturen vanaf 2019 nog? Dan kun je zelf nagaan wanneer Compleet er vanaf gegaan is en wanneer Hussel er op is komen te staan.
Tot de laatste factuur die ik per mail kreeg in sept 2021. Daar stond nog comnpleet op.
In Mijn kpn kan ik niet verder dan een jaar terug.
Ik zal het vast ergens zelf hebben aangepast. Geen idee. Ik kom er nu niet meer voor in aanmerking? Ondanks dat ik al minimaal sinds 2019 klant ben met tv, internet en mobiel.Â
Nee, je komt er niet meer voor in aanmerking. Het maakt ook niet uit hoe lang je wel of geen klant bent bij KPN of voorgangers.Â
Â
HalloÂ
Dan heb je KPN Compleet en dan kun je maandelijks switchen tussen een gratis pluspakket en gratis ESPN Compleet. Uiteraard zolang je een mobiel abonnement hebt bij KPN.Â
bron:Â
Je kunt het TV-pakket eens per maand wisselen. Dit kun je doen via MijnKPN of via de tv-ontvanger. Ga daarvoor naar Menu, Instellingen en daarna naar Zenderpakketten. Binnen 24 uur geniet je van je nieuwe pakket.
Â
​
O, ja natuurlijk. Wel vreemd, want dan kan de einddatum contract eigenlijk niet januari 2020 zijn.
Â
Â
Maar inderdaad ​
Einddatum contract januari 2020.
Dan is dat contract dus in januari 2019 gestart. Toen bestond Hussel nog niet eens. Als je nu Hussel hebt, dan heb je dat dus ooit gekregen zonder dat je een nieuw contract gekregen hebt ofzo. Dat is wel bijzonder.Â
Als ik het me goed herinner, was er een moment waarop je over kon op Hussel, zonder een nieuw contract aan te gaan. Ook bij een verhuizing ging je over op een nieuwe propositie zonder een nieuw contract aan te gaan. Dus het kan wel dat ​
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.