Skip to main content
Beantwoord

HBO Max als keuzevoordeel gekozen, kan ik het al gelijk activeren?

• February 11, 2025
  • 5 reacties
  • 345 keer bekeken

Ik heb HBO max als keuze voordeel naast mijn combinatie voordeel. Ik heb gekozen voor HBO Max. Ik heb een bericht gehad van KPN naar aanleiding van mijn keuze. Je hebt gekozen voor HBO Max standaard. Maak een account aan of koppel direct. Daaronder stond info voor mensen die al een HBO Max account hadden en dit wilden overzetten. Ik had dus de bovenste situatie omdat ik nog geen account had. Ik had erna bij de apps keurig HBO Max ertussen. Klik ik erop, zie ik informatie over cookies accepteren?? Maar in de mail van KPN stond ook, u ontvangt nog een activatielink, dit kan iets langer duren. Moet ik allereerst op die activatielink wachten? Want ik krijg/betrek toch HBO Max van KPN? Ik. 

Vriendelijke groet Trees

Beste antwoord door Noordzee

@tresory 

Hier kun je op klikken voor de activatie: 

https://www.kpn.com/service/ugs/hbo-activeren?campaignid=so:c=merk-community

Zie ook : 

Hallo ​@tresory ,

HBO Max bij KPN activeren

Als je HBO Max hebt besteld, wordt het toegevoegd als Entertainmentoptie bij jouw abonnement. Je ontvangt een aparte e-mail om het te activeren. Je volgt dan deze stappen:

• Ga naar kpn.com/hbomaxactiveren
  • Klik op activeren en log in met je KPN ID
  • Activeer HBO Max bij KPN en volg de stappen om een account te maken
Activeren

bron : 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 11, 2025

Hallo ​@tresory ,

Als je HBO Max hebt besteld, wordt het toegevoegd als Entertainmentoptie bij jouw abonnement. Je ontvangt een aparte e-mail om het te activeren. Je volgt dan deze stappen:

Activeren

bron : 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2025

Hallo ​@Noordzee 

Ik heb wel de bevestiging van mijn keuze voordeel en een mail voor koppeling aan mijn account (dus 2 mails). Gelijk op 10 februari al die middag. Daar staat ook dat ik nog een activatielink zou krijgen. Die mail heb ik nog steeds niet. Rond dit tijdstip dus al 48 uur aan het wachten. Ook in mijn "MijnKPN-app" al -tig keren gekeken. Ik weet niet of ik jouw link die je noemde moet gebruiken of beter wachten. Ga ik nu naar de apps op tv dan dan kan ik nog geen films of trailers kijken maar informatie over cookies en alles accepteren of instellen van cookies. Dus lijkt me niet correct, want ik wil het via mijn kpn account. Wat is de maximum termijn voor wachten?? Bellen over dit onderwerp wordt gelijk afgekapt. Wel moedeloos van. 

Vriendelijke groet Trees

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 12, 2025

@tresory 

Hier kun je op klikken voor de activatie: 

https://www.kpn.com/service/ugs/hbo-activeren?campaignid=so:c=merk-community

Zie ook : 

Hallo ​@tresory ,

Activeren

bron : 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2025

Hallo ​@Noordzee 

Het is gelukt!! Bedankt!!

Ik moest toch na openen op tv ook (alles) accepteren klikken en erna ging HBO Max gelijk door met profiel en inlog aanmaak. KPN heeft erna gemaild "gelukt, ga er maar eens lekker voor zitten". 

Bedankt voor je hulp.

Vriendelijke groet,

Trees

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 12, 2025

Graag geholpen 👍🏽.  Veel plezier met HBO Max!