Skip to main content
Beantwoord

Hoe activeer ik de KPN Combivoordelen?

• July 28, 2025
  • 7 reacties
  • 93 keer bekeken

Wij hebben sinds 25-7-2025 een internet en tv abonnement op ons adres. Deze heb ik toegevoegd en staat onder mijn producten, nu kan ik geen combivoordeel selecteren? Hoe activeer ik dit ?

Tijdens het afsluiten van ons abonnement voor internet en tv is ons gezegd dat wij de €25,- aansluitingskosten niet hoefden te betalen, nu staan ze wel meegenomen en worden wel geïncasseerd bij de 1e factuur… Hoe zorg ik ervoor dat ik het geld terug krijg?

Beste antwoord door Alex van KPN

Toevoeging op Noordzee mocht het niet lukken, maak dan makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

Dan is het gelijk geregeld 😉

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 30, 2025

Hi ​@Sharonape, welkom bij onze community. 

Ik zie dat dit nog onduidelijk is, ik leg het daarom graag uit. Om combivoordelen te kunnen activeren is het noodzakelijk dat je internet abonnement thuis en je mobiele abonnement(en) op hetzelfde adres staan. Als dat klopt, dan kun je dit activeren, klik op de link hieronder om te zien hoe je dit doet. Lukt het zo? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 31, 2025

Dag alex,

Nee beide abonnementen staan op het zelfde adres en de app blijft vast hangen bij het aanmaken van een huishouden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 31, 2025

Hallo ​@Sharonape ,

Probeer het eens via internet: 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 31, 2025

Toevoeging op Noordzee mocht het niet lukken, maak dan makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

Dan is het gelijk geregeld 😉

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 5, 2025

Hallo ​@Sharonape ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

@Sharonape 

Is het zo gelukt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 6, 2025

Ik heb contact opgenomen met KPN en hun hebben mij geholpen, bedankt voor jullie antwoorden

• August 6, 2025

Hallo ​@Sharonape ,

@Sharonape 

Is het zo gelukt? 

@Noordzee en ​@Alex van KPN  

Was altijd heel mooi, maar het werkt niet meer. Ik heb het laatst nog bekeken want ik wilde een mobiele telefoon toevoegen. Wilde eigenlijk alleen maar weten wat het ging kosten, dus wel weer lang bezig geweest omdat ik afhankelijk ben van anderen als het om gesproken telefonie gaat.