Skip to main content
Vraag

Hoe kan het dat nieuwe klanten een iPad krijgen?

  • 15 September 2024
  • 6 reacties
  • 55 keer bekeken

Op dit moment heb ik een ‘Hussel Internet 1Gbit/s’, deze heb ik al jaren. 
De kosten zijn nu ruim 63,-. Tot mijn verbazing zie ik nu een weekendactie; als ik een nieuw abonnement afsluit krijg je een gratis iPad én kost hetzelfde abonnement 57,50 per maand. 

Met andere woorden, beetje een vreemde situatie.. Als klant die allang met tevredenheid producten bij jullie afneemt, ben ik toch wel benieuwd hoe dit kan.

U kunt op deze site kijken of u over kunt naar de nieuwste abonnementsvorm met de daarbij behorende voorwaarden. De Ipad krijgt u niet. Dat is een welkomstcadeau voor nieuwe klanten 😉


Dit is toch altijd al zo geweest? Een nieuwe klant krijgt een welkomstcadeau of welkomskorting. Als bestaande klant heeft u daar geen recht op.

Bij bestaande abonnementen word jaarlijks een inflatiecorrectie toegepast. Daardoor word uw abonnement elk jaar duurder. De prijs voor nieuwe klanten gaat ook wel omhoog, maar meestal minder snel. 

Dus wat is hier vreemd aan? Helemaal niets.

U kunt uw abonnement aanpassen naar de nieuwste abonnementsvorm. Dan betaalt u ook een poosje € 57,50. Maar volgend jaar krijgt u weer inflatiecorrectie. En de prijs voor nieuwe klanten zal dan waarschijnlijk gelijk blijven. Zo werkt het. Altijd al.


Ik ben niet uit op een nieuwe iPad o.i.d., ik snap dat dit welkomstcadeau's voor nieuwe klanten zijn. 
‘Vroeger', deed KPN nog wel eens een verlengaanbiedingen of een tijdelijke korting. 
Begrijpelijk dat een bedrijf nieuwe klanten wilt werven, echter lijkt het me ook als vaste klant prettig om zo nu en dan waardering te krijgen voor je loyaliteit..


Dan moet u even op de genoemde site kijken. Wellicht is daar een leuk aanbod. Klik op de groene tekst in mijn vorig bericht. En al u daarvoor akkoord hebt gegeven krijgt u iedere maand een mail met kleine kadootjes.


Dan moet u even op de genoemde site kijken. Wellicht is daar een leuk aanbod. Klik op de groene tekst in mijn vorig bericht. 

Ik ben aan het kijken, deze had ik nog niet eerder gevonden. 

Dat geeft inderdaad al een antwoord op mijn vraag, dank!


... echter lijkt het me ook als vaste klant prettig om zo nu en dan waardering te krijgen voor je loyaliteit..

Dat is nutteloos. De meeste klanten blijven toch wel. En voor die paar overstappers is een keer wat korting alleen maar een jaartje uitstel. Daarna gaan ze alsnog. Dus daar schiet KPN niets mee op.


Reageer