Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Combivoordelen activeren als Sim Only half augustus ingaat

• July 19, 2025
  • 16 reacties
  • 126 keer bekeken

Beste,

We hebben internet en tv van kpn en mijn vrouw heeft nu een simonly van KPN genomen. Gaat in half augustus. Hoe kan ik het combivoordeel activeren? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Marco6894 ,

Dat kun je dan pas vanaf half augustus activeren. Zodra dat Sim-only-abonnement is ingegaan. Eerder kan niet. 

Meestal wordt het Combivoordeel voor een mobiel abonnement automatisch geregistreerd. Het kan ook door jou zelf geregistreerd worden. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

bron:

Daarin staat:

Hoe zet ik Combivoordeel aan?

Wij zetten de voordelen voor je aan, daar hoef je niks voor te doen. Je ziet de voordelen terug op je factuur. Als je de Entertainmentkorting wilt gebruiken, moet je wel zelf een entertainmentoptie kiezen. De € 5,- korting op je internetabonnement verrekenen we dan automatisch.

Mis je toch voordelen? Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.

Combivoordeel

Let op :

De voordelen voor een thuisabonnement gelden alleen zolang je een mobiel abonnement op jouw huisadres hebt lopen bij KPN of de KPN-merken Telfort of XS4ALL. 

KPN Combivoordeel in combinatie met andere (KPN) abonnementen

Maar hoe zit dat dan als je nog een oud KPN abonnement hebt? Je kunt deze én abonnementen van andere merken van KPN (Telfort en XS4ALL) met elkaar combineren om extra voordeel te krijgen. Welke voordelen je krijgt, hangt af van de abonnementen die je hebt.

16 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 19, 2025

Hallo ​@Marco6894 ,

Dat kun je dan pas vanaf half augustus activeren. Zodra dat Sim-only-abonnement is ingegaan. Eerder kan niet. 

Meestal wordt het Combivoordeel voor een mobiel abonnement automatisch geregistreerd. Het kan ook door jou zelf geregistreerd worden. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

bron:

Daarin staat:

Hoe zet ik Combivoordeel aan?

Wij zetten de voordelen voor je aan, daar hoef je niks voor te doen. Je ziet de voordelen terug op je factuur. Als je de Entertainmentkorting wilt gebruiken, moet je wel zelf een entertainmentoptie kiezen. De € 5,- korting op je internetabonnement verrekenen we dan automatisch.

Mis je toch voordelen? Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN.

Combivoordeel

Let op :

De voordelen voor een thuisabonnement gelden alleen zolang je een mobiel abonnement op jouw huisadres hebt lopen bij KPN of de KPN-merken Telfort of XS4ALL. 

KPN Combivoordeel in combinatie met andere (KPN) abonnementen

Maar hoe zit dat dan als je nog een oud KPN abonnement hebt? Je kunt deze én abonnementen van andere merken van KPN (Telfort en XS4ALL) met elkaar combineren om extra voordeel te krijgen. Welke voordelen je krijgt, hangt af van de abonnementen die je hebt.

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • July 19, 2025

Via de website  Mijn KPN  Voor jou

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 20, 2025

Beste ​@Marco6894 , bij KPN heb je géén combivoordeel met Simyo mobiel.

Bij Simyo heb je wel combivoordeel als je ook thuisklant van KPN bent, dan krijg je extra data bovenop je standaard bundel . 

CC ​@Noordzee en ​@JDD 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 20, 2025

Verwijderd na opheldering van de verwarring. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 20, 2025

Meteen bij het aanvragen van je Simyo abo kun je al opgeven of je ook klant bent bij KPN en weet je meteen de toegevoegde waarde van de bundel, met ingang van het abo staat het dan meteen goed ​@Marco6894 en ​@Noordzee 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2025

Mij gaat het om het voordeel gratis pluspakket en espn etc.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 20, 2025

Verwijderd na opheldering van de verwarring.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 20, 2025

Dat geldt niet met een Simyo mobiel abo, alleen onder voorwaarden bij een mobiel abo van KPN. ​@Marco6894 

Hoe kom je bij de gedachte dat je combivoordeel bij KPN hebt via Simyo???

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2025

Ik heb het helemaal niet gehad over Simyo. Ik had het over een simonly wat mijn vrouw nu heeft afgesloten bij KPN. Dus denk ik dat het verkeerd gelezen is door jou! 😃

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2025

Het is dan een KPN sim only abonnement op hetzelfde adres dus dat voordeel zou je moeten krijgen. We wachten wel af.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 20, 2025

Ik heb het helemaal niet gehad over Simyo. Ik had het over een simonly wat mijn vrouw nu heeft afgesloten bij KPN. Dus denk ik dat het verkeerd gelezen is door jou! 😃

Ahhh,

Je hebt gelijk. Dan was mijn eerste reactie toch juist. Ik ga die weer zo aanpassen. Check mijn eerste reactie en vergeet alles daaronder.

Maar JanD (en ik vandaag ook) is/zijn in verwarring gebracht door de titel van dit topic. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 20, 2025

Dan is de topic titel verkeerd ​@Marco6894 , want daar heb je het over Simyo.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2025

O ja, dat heeft de autocorrectie dan gedaan. Sorry dat moet zijn simonly.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2025

Kan ik helaas niet aanpassen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 20, 2025

Kan ik helaas niet aanpassen. 

Kan gebeuren, een moderator gaat dat nog aanpassen. 

Mijn eerste reactie staat weer goed en die kun je vanaf half augustus hanteren. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Marco6894. Welkom op de KPN Community en leuk dat jullie ook een mobiel nummer overzetten naar KPN. Wanneer volgt de rest? 😉

De informatie van ​@Noordzee kun je volgen om de Combivoordelen te activeren en te controleren half augustus. Hoe je dan ESPN ook als keuzevoordeel selecteert kun je lezen in het topic wat je hieronder vindt en je leest ook meer over het Pluspakket.

PS: Ik heb de topictitel gelijk ook even aangepast!