Skip to main content

Goedendag,

Ik heb Internet en Mobiel van KPN en daarbij zou ik 5 euro korting krijgen op een entertainment pakket naar keuze (die in de lijst van KPN staat).

Spotify staat daar bij dus ik wil graag de 5 euro korting op mijn spotify abbonement claimen.
Ik heb al een account en ook al premium, maar ik zie nergens op KPN waar en hoe ik die dus kan verwerken.

Ik kan hier dus wel wat hulp bij gebruiken.
Met vriendelijke groet,

D de Zeeuw

(In mijn profiel zijn de details al ingevuld)

Het entertainment voordeel is beschikbaar bij de vaste abonnementen icm mobiel abo.

Als je daarop 1 of meer entertainmentpakketten krijgt krijg je € 5 per maand korting. Ongeacht het aantal pakketten. Je kunt niet ‘kiezen' op welk pakket dat is. Het is gewoon korting bij 1 of meer op je vaste aansluiting.

Het is alleen beschikbaar bij Hussel abonnementen en de nieuwe TV+ abonnementen. Niet met bv Alles-in-1.

Meer info via http://kpn.com/combivoordeel .


Bedankt voor je uitleg, er is mij verteld bij het aansluiten dat ik 5 euro korting kan krijgen op Spotify of op bijvoorbeeld Netflix ed via de entertainmentkorting. Mijn vraag is hoe zet ik dat aan.

Want als ik nu kijk bij de entertainment pakketten zie ik geen 5 euro korting terug op de normale tarieven bij die diensten. Dus waarschijnlijk kijk ik ergens verkeerd of moet ik nog iets aanvinken.

(moet er bij vermelden dat ik kpn hussel heb met glasvezel + een mobiel abbonement)


In ieder geval dienen alle abonnementen gekoppeld te zijn in je MijnKPN omgeving. Dat wordt ook bevestigd op deze pagina: www.kpn.com/entertainmentkorting. “aan te zetten via MijnKPN”.

Op MijnKPN log je in met je KPN ID. Via de MijnKPN app met je 5 cijferige toegangscode.

 


Hallo @Dan de Z., de abonnementen zijn nu voor je geregistreerd aan de combivoordelen. Als je nu bijvoorbeeld Spotify besteld, zal op de factuur de entertainmentkorting in minder gebracht gaan worden. 


Bedankt Jeroen voor het koppelen van de producten!
Het zou misschien nog mooier zijn als dit automatisch kan.


Jij kan dit als klant ook zeker zelf doen: Aanmelden KPN Combivoordelen

In jouw geval had je jouw profiel ingevuld en kon ik het snel voor je regelen.