Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Hbo max via keuzevoordeel beëindigen, ik wil weer korting op Netflix Premium

• May 8, 2025
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Ik kan HBO max niet beeindigen omdat het een keuzevoordeel is.  Hiervoor had ik nog gewoon korting op mijn Netflix Premium, maar dat ben ik nu kwijt.   Ik wil geen ander keuzevoordeel en gewoon terug naar de situatie voordat ik HBO max als keuzevoordeel selecteerde. Hoe stop ik dit? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Arnoud000, welkom bij onze community.

Als je eenmaal over bent op het nieuwe systeem van Combivoordeel kun je helaas niet meer terug. Wat wél mogelijk is, is om HBO te wisselen voor Netflix Standaard, dan krijg je korting op Netflix Premium. Je keuzevoordeel mag je elke 30 dagen wisselen. Dit doe je via de MijnKPN app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 9, 2025

Hi ​@Arnoud000, welkom bij onze community.

Als je eenmaal over bent op het nieuwe systeem van Combivoordeel kun je helaas niet meer terug. Wat wél mogelijk is, is om HBO te wisselen voor Netflix Standaard, dan krijg je korting op Netflix Premium. Je keuzevoordeel mag je elke 30 dagen wisselen. Dit doe je via de MijnKPN app.