Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik klantvoordeel aanvragen nadat ik het abonnement al heb afgesloten?

• August 11, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Mijn moeder is laats van ziggo naar kpn gegaan met internet maar ik was daarvoor al klant bij kpn  en ik wil graag die €7,50 korting per maand ontvangen maar het lukt niet, hoe kan ik dit doen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@Winstondrenth, jij doelt dan waarschijnlijk op het KPN Combivoordeel. Je kunt hiervoor een huishouden aanmaken. Voorwaarde is wel dat de abonnementen op hetzelfde adres. Mocht het niet lukken om het huishouden aan te maken, neem dan contact op met de collega's van de klantenservice. 

@JanD KPN kent het combivoordeel voor abonnementen op hetzelfde adres. Bij een Unlimited abonnement is dan de korting €7,50. 

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 11, 2025

Beste ​@Winstondrenth , ik weet niet hoe jij aan €7,50 per maand komt, voor hoe lang? En waar staat dat ergens???

Maar onderstaande link geeft aan hoe je voordeel kunt behalen door iemand aan te melden:

Of dat nu nog werkt als je moeder al klant is weet ik niet.

Lees het maar even goed door.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2025

Hallo ​@Winstondrenth, jij doelt dan waarschijnlijk op het KPN Combivoordeel. Je kunt hiervoor een huishouden aanmaken. Voorwaarde is wel dat de abonnementen op hetzelfde adres. Mocht het niet lukken om het huishouden aan te maken, neem dan contact op met de collega's van de klantenservice. 

@JanD KPN kent het combivoordeel voor abonnementen op hetzelfde adres. Bij een Unlimited abonnement is dan de korting €7,50.