Skip to main content
Beantwoord

Hoe kom ik in aanmerking om via KPN gratis Netflix te krijgen?

• 7 februari 2025
  • 3 reacties
  • 1842 keer bekeken

Sinds enige tijd heb ik Netflix. Ik heb een combi met vaste telefoon - mobiel. 

Ook en contract met KPN vwb TV. Vraag : hoe kom ik in aanmerking om via KPN Netflex te doen verkrijgen ?

Zelf actie ondernemen ? Lijkt mij niet erg klantvriendelijk ….. 

Graag een duidelijk antwoord c.q. hoe te handelen a.u.b. ( antwoord mail naar : ************

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
Admin edit: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hallo ​@taxidriver. In verband met het overzicht heb ik een eigen topic voor je bericht gemaakt.

taxidriver schreef:

Nee KPN, je maakt iemand blij met iets? Nou mooi niet dus !! Je maakt iemand gek. Bedankt hoor !!! 

Jammer. Ik begrijp dat je er extra hulp bij nodig hebt.

Mijn advies is het volgende:

• Check in de MijnKPN app op welk level je precies zit. 
    Inloggen in de app, klikken op het tabblad “Voor Jou” en vervolgens op “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 
    In level 1 kun je gebruik maken van het keuzevoordeel Netflix Basis op onze kosten.
  • Als je hier gebruik van wenst te maken, klik je in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor Netflix Basis. Wij gaan de aanvraag van dit keuzevoordeel verwerken en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 
  • In de bevestiging staat een linkje: log bij activatie via KPN in met je bestaande inloggegevens van Netflix. Je account wordt dan automatisch overgezet en het keuzevoordeel is gratis. 

Let op:
Het activeren kan alleen in de MijnKPN app. Door het succes is er nu een wachtrij. Probeer het later deze week nog eens.

Uitleg over de nieuwe voordelen en de veelgestelde vragen kun je in het onderstaande topic vinden:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1191 reacties
  • 7 februari 2025
taxidriver schreef:

Sinds enige tijd heb ik Netflix. Ik heb een combi met vaste telefoon - mobiel. 

Ook en contract met KPN vwb TV. Vraag : hoe kom ik in aanmerking om via KPN Netflex te doen verkrijgen ?

Zelf actie ondernemen ? Lijkt mij niet erg klantvriendelijk ….. 

Graag een duidelijk antwoord c.q. hoe te handelen a.u.b. ( antwoord mail naar : ****************

Ja, je zult zelf actie hierop moeten ondernemen. Wat is daar zo lastig aan? Heeft niets met wel of niet klantvriendelijk te maken. Ook zal er niemand vanaf het forum je een mail sturen. 
Je leest alle informatie verder op; 

Succes! 😊

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 7 februari 2025

Aan de hand van het beantwoorden op mijn vraag, aan het Forum, ben ik aan de slag gegaan …. 

Wel, ik ben nog geen ene moer wijzer geworden. KPN geeft wat weg: Netflix. Gratis ?? 

Maar hoe je dat moet activeren, op de TV ! is nergens te traceren. 

Jaaaa, ik kan middels Play Store Netflix vinden.  Op m'n mobiel. En dan inloggen. Nee, ik wil het op m'n TV. En het huidige abonnement met Netflix, op m'n TV opzeggen. Zodat ik “gratis” naar Netflix kan kijken. Op m'n TV dus. Nee KPN, je maakt iemand blij met iets? Nou mooi niet dus !! Je maakt iemand gek. Bedankt hoor !!! 

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+17
  • Community Manager
  • 7611 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2025

Hallo ​@taxidriver. In verband met het overzicht heb ik een eigen topic voor je bericht gemaakt.

taxidriver schreef:

Nee KPN, je maakt iemand blij met iets? Nou mooi niet dus !! Je maakt iemand gek. Bedankt hoor !!! 

Jammer. Ik begrijp dat je er extra hulp bij nodig hebt.

Mijn advies is het volgende:

• Check in de MijnKPN app op welk level je precies zit. 
    Inloggen in de app, klikken op het tabblad “Voor Jou” en vervolgens op “Jouw combivoordelen op een rij - Bekijk al jouw voordelen”. Hier staat aangegeven in welk level je zit. 
    In level 1 kun je gebruik maken van het keuzevoordeel Netflix Basis op onze kosten.
  • Als je hier gebruik van wenst te maken, klik je in de app op “Ik wil een ander cadeautje” en dan kies je voor Netflix Basis. Wij gaan de aanvraag van dit keuzevoordeel verwerken en binnen maximaal 24 uur ontvang je hier een bevestiging van. 
  • In de bevestiging staat een linkje: log bij activatie via KPN in met je bestaande inloggegevens van Netflix. Je account wordt dan automatisch overgezet en het keuzevoordeel is gratis. 

Let op:
Het activeren kan alleen in de MijnKPN app. Door het succes is er nu een wachtrij. Probeer het later deze week nog eens.

Uitleg over de nieuwe voordelen en de veelgestelde vragen kun je in het onderstaande topic vinden: