Skip to main content
Beantwoord

Hoe krijg ik het gratis Pluspakket nu ik Combivoordeel heb aangezet?

• January 14, 2025
  • 5 reacties
  • 165 keer bekeken

Ik heb combivoordeel aangezet. Hoe kan ik nu het gratis pluspakket kiezen?

Beste antwoord door Noordzee

Beste ​@JanD, bedankt voor je reactie. Ik begrijp de voordelen echter het is mij onduidelijk hoe ik het gratis pluspakket kan aan zetten. Als ik via de site naar pluspakket bestellen ga dan kom ik bij betaalde pluspakketten uit.

Hallo ​@JimmyMonty ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. 

Als je dat hebt gedaan, gaat iemand bij KPN na controle jouw abonnement aanpassen. Het pluspakket wordt dan ook geactiveerd. Meestal duurt dit ongeveer 24 uur. 

Wat je kunt proberen is om jouw TV-ontvanger even uit te doen en daarna opnieuw op te starten. Je hebt kans dat het pluspakket dan al werkt. Zo niet, dan wordt het waarschijnlijk morgen actief. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 14, 2025

Beste ​@JimmyMonty dus je hebt nu een thuisabo en een mobiel abo met een 06-nummer, zie dan onderstaande link:

Diverse KPN voordelen

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Beste ​@JanD, bedankt voor je reactie. Ik begrijp de voordelen echter het is mij onduidelijk hoe ik het gratis pluspakket kan aan zetten. Als ik via de site naar pluspakket bestellen ga dan kom ik bij betaalde pluspakketten uit.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 14, 2025

Hoi ​@JimmyMonty 

De snelste manier is om even te bellen met het gratis nummer van de KPN 0800 0402 en vragen naar de administratie.

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Je kunt ook zelf een bel-afspraak maken, dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2025

​@huistijger dat is leuk, een belafspraak maken. Nagenoeg onmogelijk omdat de chatbot er alles aan doet om je daarvan af te houden. Lekkere service. Dit kost me nu al weer veel te veel tijd en ergenis

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 14, 2025

Hallo ​@JimmyMonty ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. 

Als je dat hebt gedaan, gaat iemand bij KPN na controle jouw abonnement aanpassen. Het pluspakket wordt dan ook geactiveerd. Meestal duurt dit ongeveer 24 uur. 

Wat je kunt proberen is om jouw TV-ontvanger even uit te doen en daarna opnieuw op te starten. Je hebt kans dat het pluspakket dan al werkt. Zo niet, dan wordt het waarschijnlijk morgen actief. 

Â