Nu heb ik dus level 3 met combivoordeel, dus dacht hey leuk korting op me netflix abbo, de rekening van netflix werd al via kpn geincasseerd maar blijkbaar op een andere manier, waardoor ik netflix eerst moest opzeggen, zo gezegt zo gedaan, het netflix abbo is vorige week gestopt, en kan nu dus geen netflix kijken, niet de grootste ramp natuurlijk, dus ik kpn gebeld, van hoe zit dit, uiteraard krijg je iemand aan de lijn die alles beter weet maar je niet kan helpen, wat we tegenwoordig ook wel gewend zijn van kpn als je ze opbelt, maar iedergeval de dame gaf aan dat mijn netflix nog actief was, en ik moest inloggen op een laptop of pc om dit te checken♂️, mevrouw beide televisies geven de melding dat het netflix is stopgezet, zoals op mijn mobiel waar ik dit ook heb opgezegt, waarop ze zei van maar meestal is het nog wel actief op de laptop, vraag me echt af soms, hoe het kan dat er mensen die niet weten waar ze het over hebben daar kunnen werken, uiteindelijk zegt ze het duurt meestal 1 werkdag, nou we zijn nu anderhalf week verder en nog steeds de melding
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is, ik licht graag het één en ander toe. Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur (gehad)? Het werkt dan als volgt:
Je moet eerst jouw abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Het is nu wachten totdat jij je nieuwe KPN thuis factuur hebt ontvangen. Ga daarna naar MijnKPN en kies daar Netflix als keuzevoordeel.
Goed om te weten: Een Netflix abonnement wordt elke 30 dagen gefactureerd. Je opzegging wordt daarom actief nadat de 30 dagen zijn verlopen van je huidige abonnement. Heb je dus net weer betaald voor Netflix, dan zul je 30 dagen moeten wachten totdat de opzegging is voltooid. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.
We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.
Dit heb ik dus ook...opgezegd via netflix rekening ging via kpn...geen netflix meer en in de app kan ik netflix niet aanklikken voor gratis er staat u moet u abbo opzeggen...bellen niemand die het weet
Ik begrijp dat er wat onduidelijkheid is, ik licht graag het één en ander toe. Heb je Netflix-betalen als Online aankoop via KPN factuur (gehad)? Het werkt dan als volgt:
Je moet eerst jouw abonnement opzeggen bij Netflix. Je krijgt hierover een melding in het combivoordeelscherm. Het is nu wachten totdat jij je nieuwe KPN thuis factuur hebt ontvangen. Ga daarna naar MijnKPN en kies daar Netflix als keuzevoordeel.
Goed om te weten: Een Netflix abonnement wordt elke 30 dagen gefactureerd. Je opzegging wordt daarom actief nadat de 30 dagen zijn verlopen van je huidige abonnement. Heb je dus net weer betaald voor Netflix, dan zul je 30 dagen moeten wachten totdat de opzegging is voltooid. Als wij een seintje hebben ontvangen van Netflix dat het abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel kiezen. Het kan enkele dagen duren voordat wij dat seintje hebben ontvangen en verwerkt. Daarna is Netflix als Keuzevoordeel beschikbaar.
We begrijpen dat dit geen ideale situatie is. We werken daarom aan een verbetering om het overzetten van Netflix naar KPN Keuzevoordeel te vereenvoudigen. Dat betekent dat je dan niet meer je abonnement bij Netflix hoeft te beëindigen en te wachten. We verwachten dit op korte termijn gereed te hebben.
Mijn abonnement is opgezegd zodra jullie actie er was. Ik heb al geen netflix meer geen toegang meer. Maar in jullie app staat nog steeds dat ik netflix heb en dit moet opzeggen...terwijl dat allang gebeurd is en ik nu zonder netflix zit...omdat die app waardeloos is. En als je belt naar kpn weet niemand hoe het moet en hoe het kan...dus denk toch echt dat kpn dit beter moet gaan regelen.. en die app moet gaan aanpassen
@Shyrin van KPN mijn netflix abbo is al beëindigd. Ik zit zonder netflix...opzegtermijn is al verstreken en nog steeds staat in mijn kpn app. U heeft een abbo bij Netflix zeg dit eerst op.
En nu???? Want ik zit zonder netflix al enige dagen en heb al 10x gebeld en niemand kan me helpen...die app klopt voor geen meter en omzetten kon ook niet. Ook dan staat er zeg eerstvuw netflix abbo op bij Netflix...
@Shyrin van KPN dus ik moet nu een maand wachten????? Miss dat jullie dat bij jullie aanbieding moeten vermelden, want dit is gewoon waanzin...nergens vermelden jullie dit , jullie bieden zelfs aan om het over te zetten terwijl ook dat niet kan...hele slechte service en communicatie vanuit kpn...echt zwaar belachelijk
Het feit dat ik als klant een netflix abbo wat via kpn al werd gefactureerd, zelf moet opzeggen om vervolgens weer via kpn opnieuw aan te vragen, zit totaal geen logica achter, en is ook totaal niet service gericht, ik betaal 100 euro per maand voor tv en internet en het feit dat dit zelf niet automatisch door kpn wordt aangepast, zegt een hoop over hoe slecht de service afgelopen jaren is geworden, zoals in de foto ook wordt aangegeven zodra netflix is gestopt activeer deze dan via kpn er staat niet bij houd rekening, dat dit pas wordt verwerkt bij de volgende facuur, lekker bezig kpn
@Itsthewolf precies dit plus dat er ook nog in de app staat heb je al een abbo maar niet via ons je kunt het zo overzetten...klik je daarop krijg je weer te zien eerst opzeggen.
..echt grote nonsens want ze beloven iets wat niet werkt vraag me af of dit wettelijk zo mag...nu zit ik al dagen zonder netflix omdat kpn hun beloftes niet waarmaakt..gebeld niemand d daar weet hoe het moet, in de winkel geweest ook daar weet niemand een oplossing, technise dienst weet ook geen oplossing, echt belachelijk deze werk wijze, maar ze weten wel als je een extra betaalde dienst neemt hoe snel ze dat aan moeten passen.
Bedankt voor jullie reacties. Jullie hebben helemaal gelijk. De service voor klanten die deze variant van Netflix gebruiken (Netflix als online aankoop op de KPN-factuur) kan en moet beter. We zijn ons hiervan bewust en werken hard aan een verbetering. Onze excuses voor het ongemak dat dit veroorzaakt.
Op welke datum van de maand ontvang je je KPN Thuis factuur? Tot en met die dag zul je in ieder geval moeten wachten. Zodra wij van Netflix het signaal ontvangen dat je abonnement is gestopt, kun je Netflix als Keuzevoordeel selecteren. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat wij dit signaal hebben verwerkt. Daarna wordt Netflix als Keuzevoordeel voor je beschikbaar.
Wat een slechte service weer KPN!! Ik kan nu tot 10 april 2025 wachten tot ik weer Netflix kan activeren. Waarom communiceren jullie dit niet van tevoren? En waarom weten de medewerkers van jullie callcenter dit niet? Ik heb vanochtend nog gebeld en de medewerker vertelde me dat het maximaal 2 dagen zou duren. En nu lees ik hier dat ik moet wachten tot de eerste KPN Thuis factuur, die pas 7 april komt. Leuk cadeautje dit. Ik overweeg serieus om mijn KPN abonnement op te zeggen na wederom een hele slechte ervaring met jullie.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.