Skip to main content
Beantwoord

Hoe werkt Combivoordeel Videoland in combinatie met Gigabit + Netflix deal?

• 1 maart 2025
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Hoi, wij hebben een tijdje geleden naar gigabit geuprade toen er een deal was waar je korting op Netflix kreeg in combinatie met gigabit.

Nu is combivoordeel recent vernieuwd, en is er een optie tussen Videoland en Netflix als je genoeg punten hebt, als ik nu videoland selecteer, hou ik dan beide, of vervangt dat Netflix? 

Beste antwoord door Noordzee

merwie schreef:

Hoi, ik heb het over een andere korting, het was de ‘Ultrasnel & Netflix Combideal’. 

Die korting zal je wel houden, maar je hebt ook entertainmentkorting en die raak je dan kwijt. Dus je gaat wel vijf euro per maand meer betalen als je  in level drie kiest voor gratis Videoland Premium. 

Als je op dit moment al vijf euro Entertainmentkorting hebt als onderdeel van je Combivoordeel, blijft deze korting geldig zolang je niets wijzigt. Zodra je in MijnKPN kiest voor een nieuw keuzevoordeel dat past bij jouw level, vervalt de Entertainmentkorting van vijf euro. 
Let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert.

bron: 

merwie schreef:

Het zou voordeliger zijn om de vernieuwde combi voordeel met Netflix te kiezen, correct? Met het enige nadeel dat ik het dan elke 6 maanden opnieuw moet activeren… En dat het dan dus opeens kan stoppen. 

Wil je Netflix houden, dan is het inderdaad voordeliger om Netflix te kiezen en Videoland dan niet. Wil je beide pakketten, dan ga je toch voor één van die twee betalen. 

Bekijk origineel

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36376 reacties
  • 1 maart 2025

Hallo ​@merwie ,

Als je met die korting op Netflix het entertainmentvoordeel bedoelt van vijf euro per maand, dan is het antwoord:  ja, die korting ben je kwijt met het nieuwe Combivoordeel als je kiest voor Videoland Premium in level drie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 1 maart 2025

Hoi, ik heb het over een andere korting, het was de ‘Ultrasnel & Netflix Combideal’. 

Hierbij mijn vactuur: 

Het zou voordeliger zijn om de vernieuwde combi voordeel met Netflix te kiezen, correct? Met het enige nadeel dat ik het dan elke 6 maanden opnieuw moet activeren… En dat het dan dus opeens kan stoppen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36376 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2025
merwie schreef:

Die korting zal je wel houden, maar je hebt ook entertainmentkorting en die raak je dan kwijt. Dus je gaat wel vijf euro per maand meer betalen als je  in level drie kiest voor gratis Videoland Premium. 

Als je op dit moment al vijf euro Entertainmentkorting hebt als onderdeel van je Combivoordeel, blijft deze korting geldig zolang je niets wijzigt. Zodra je in MijnKPN kiest voor een nieuw keuzevoordeel dat past bij jouw level, vervalt de Entertainmentkorting van vijf euro. 
Let op: Je kunt daarna niet meer terug naar je oude Combivoordeel, ook niet als je van gedachten verandert.

bron: 

merwie schreef:

Wil je Netflix houden, dan is het inderdaad voordeliger om Netflix te kiezen en Videoland dan niet. Wil je beide pakketten, dan ga je toch voor één van die twee betalen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 1 maart 2025

Oke, bedankt! Dit systeem bespaard toch weer 48 euro per jaar, altijd fijn. 

Reageer