Skip to main content
Beantwoord

Hoeveel MB's kan ik in totaal delen met KPN SuperUnlimited abonnement?

  • 13 August 2024
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Hallo,
Ik moet binnenkort mijn werktelefoon inleveren en ben me aan het oriƫnteren op een provider.

Ik heb thuis TV en internet van KPN maar geen mobiel van KPN.

Wat mij nu wel aanstaat is de volgende combinatie: 1 x superunlimited (27,50 met voordeel) voor mijn vrouw het 5G abb (12,50) en voor in mijn laptop mobiel internet 2GB (5,00)Ā 

Ik zou dan elke maand 75GB kunnen delen. Maar wat ik niet kan vinden of ik elke maand 75 GB met mijn vrouw kan delen EN 75 GB voor mijn laptop???

Of moet ik die 75 GB opsplitsen in bv 40GB voor mijn vrouw en 35 GB voor mijn laptop??

(Ik weet dat ik mijn telefoon ook als hotspot kan gebruiken, maar daar gaat het niet om)
Ā 

Kampertje schreef:

Ik zou dan elke maand 75GB kunnen delen. Maar wat ik niet kan vinden of ik elke maand 75 GB met mijn vrouw kan delen EN 75 GB voor mijn laptop???

Ā 

NeeĀ @Kampertje, het is Ć©Ć©nmaal 75GB per maand.

DieĀ kanĀ je (ver)delen overĀ abonnementen die op hetzelfde adres zijn aangemeld.

Daarnaast heb je zelfĀ binnen Nederland ā€œunlimitedā€ en daarbuitenĀ de 75GB EU-maandbundel.


Hoi @KampertjeĀ 

Ter aanvulling op de reactie van mede community lid @RBxxĀ , een overzicht:
Ā 

Unlimited50 Unlimited300 SuperUnlimited
Tot maximaal 50 Mbit/s Tot maximaal 300 Mbit/s Tot maximaal 600 Mbit/s
20GB per dag 20GB per dag 20GB per dag
40GB per maand in de EU 50GB per maand in de EU 75GB per maand in de EU
Deel maandelijks tot 40GB Deel maandelijks tot 50GB Deel maandelijks tot 75GB

Ā 


Bedankt allemaal voor de info. Deze gegevens staan duidelijk allemaal vermeld op de KPN site en had ik al gevondenĀ šŸ˜€

Je kan ook lezen dat je bij SuperUnlimited 75GB per maand mag delen. Voor mij was niet duidelijk of je 75 GB per lid kon delen of totaal 75 GB verdelenĀ over alleĀ leden.

Volgens RBxx is dus dat laatste het geval! Daar gaan we dan maar vanuitĀ šŸ‘šŸ»

Bedankt allemaal!Ā 

Ā 


Hallo @Kampertje, ik kan bevestigen dat zoals @RBxxĀ aangeeft, de vork in elkaar steekt.Ā 


Reageer