Skip to main content

Beste,

Wanneer ik meld tijdens het bestellen van Internet+TV geen mobiel op hetzelfde adres te hebben betaal ik 51,99 euro (1e 6 mnd) en als een mobiel abonnement wel op hetzelfde adres staat betaal ik voor hetzelfde aanbod 53,98 euro (1e 6 mnd). Kan iemand mij uitleggen waarom dit is?

Alvast dankĀ 

Hallo @Patje_1982 , welkom op het KPN forum, waar klanten elkaar helpen.

Ik zie op de bestelpagina inderdaad wat vreemde prijsveranderingen als ik mobiel erbij selecteer. In mijn geval komt er dan een gratis pluspakket bij de televisie, maar toch wordt die prijs opgeteld bij het totaal. Ik denk dat er in het rekenvoorbeeld op de website iets niet klopt. Overigens is bij mij dan het verschil 6,99. Dat is een ander bedrag dan bij jou.

Misschien dat KPN daar eens goed naar moet kijken, want dit lijkt inderdaad niet te kloppen.


Ā 


Bij jou dus ook het pluspakket erbij (6,99), minus de Entertainmentkorting(5,-), waardoor je op een verschil van 1,99 komt.

Dat gaat dus fout, omdat op een of andere manier het gratis pluspakket toch erbij wordt opgeteld.


Dat is idd ā€œlekkerā€Ā korting geven 😉!


Ik denk dat het wel klopt, maar het komt wel iets of wat vreemd over.


Dat is toch in beide gevallen hetzelfde :-)


Hoi @Patje_1982, die optelsom gaat inderdaad niet helemaal goed! Dit lijkt te ontstaan, wat hierboven ook is genoemd, door het gratis Pluspakket en de entertainmentkorting. Ik heb dit signaal, met een link naar dit topic voor het voorbeeld, intern doorgezet, zodat dit kan worden uitgezocht! Dankjewel voor het maken van de screenshots en de oplettendheid!Ā 

Onderaan de streep ben je uiteraard evenveel kwijt en ontvang je het Pluspakket gewoon gratis.Ā 


Goedemorgen @Liesbeth_Ā ,

Ā 

Dank voor je reactie en dat je het hebt doorgezet.

Groet,

Patrick