Skip to main content
Vraag

Huishouden aanmaken lukt al dagen niet

• March 11, 2026
  • 6 reacties
  • 31 keer bekeken

Goedenavond

Ik ben al dagen aan het proberen om een huishouden aan te maken maar kom niet verder dan klantnummer en telefoon nummer invullen.

Zo kan ik dus ook geen gebruik maken van de combivoordelen

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 11, 2026

Hallo ​@cabasa ,

Heb je soms net een nieuw abonnement? Het duurt dan ongeveer twee werkdagen voordat je gebruik kunt maken van alle mogelijkheden van MijnKPN. Die tijd heeft KPN nodig om hun kant van de administratie in orde te maken. 

Daarna zou het moeten lukken door jouw producten te koppelen aan jouw account: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2026

Ja sinds maandag, dan wacht ik het nog even af🙈

Dank je wel😀

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@cabasa, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Wat ​@Noordzee zegt klopt helemaal: soms kan het even duren voordat alles volledig is verwerkt. Is het inmiddels al gelukt om dit in te stellen?

Via de MijnKPN app kun je namelijk heel eenvoudig zelf je eigen huishouden aanmaken. In jouw geval kan het zijn dat je nog even moet wachten tot het account volledig actief staat. Laat je het even weten als het inmiddels is gelukt? Mocht het nog niet werken, dan kijk ik natuurlijk graag met je mee. Zou je in dat geval je profiel willen invullen? 

Hiervoor heb ik de volgende gegevens nodig:

• Postcode en huisnummer
  • Klantnummer
  • Alle 06-nummers die onder het huishouden moeten vallen
  • De geboortedatum van de abonnementhouder

Dan kan ik gerichter met je meekijken. 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2026

Hoihoi.

Na contact met de klantenservice is het uiteindelijk gelukt. Er bleek een foutmelding te zijn. De medewerker van de klantenservice kreeg het ook niet voor elkaar en  moest zelf ook even contact opnemen met een andere afdeling. Uiteindelijk is alles goed gekomen en is mijn huishouden inmiddels aangemaakt

Groetjes Bianca

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 13, 2026

Mooi zo ​@cabasa 👌🏽

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@cabasa, wat fijn dat het is gelukt! 😊 Als je ooit nog andere vragen hebt dan weet je ons hier te vinden, wij helpen je graag verder!