Skip to main content
Beantwoord

Huishouden aanmaken lukt niet

• September 12, 2025
  • 18 reacties
  • 140 keer bekeken

same issue al 2 maanden, had gehoopt dat t al opgelsot was, nee hoor. Waarom uberhuapt een huishouden aanmaken??? wat is dat voor stoms. Voeg automatisch alle abbonoment to aan een stndrd huishouden. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Dat kan hoor ​@urarthur, een klantnummer kan met een 3 beginnen.

Wil je je profiel eens invullen? Dan kijk ik even mee! Vergeet daarbij niet je geboortedatum en klantnummer.
@GlenSpey ik reageer even in jouw topic.

Als je hierover direct contact wilt met de klantenservice kun je ook altijd even met ons bellen op 0800-0402 of een belafspraak maken

Voor de meelezers: als het niet lukt met de stappen uit het topic is bellen je snelste optie.

18 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@urarthur, welkom op onze community! Bedankt voor je feedback! Waar loop je precies tegenaan bij het aanmaken?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 16, 2025

Ik kan geen huishouden aanmaken. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Krijg je een foutmelding? Ontbreken er opties? Waar loop je precies vast?

In dit artikel staat meer informatie over MB's delen en huishoudens:

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 17, 2025

Nee, ik krijg geen foutmelding.

Op de pagina https://www.kpn.com/mijn/combivoordeel/aanmelden?icid=app-no:cd=deeplinktopnav
probeer ik een huishouden aan te maken.

Ik kies Thuis / mobiel bij “Welke producten wil je toevoegen?”, vul mijn klantnummer in en klik daarna op Doorgaan naar jouw overzicht. Maar vervolgens gebeurt er niets.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Kun je het eens via de MijnKPN app proberen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 18, 2025

Zelfde probleem. 

Kan zijn dat mijn klantnummer niet goed is? het begint met een 3 terwijl in het voorbeeld met een 9 begint. 

• Topper
  • September 18, 2025

Je klantnummer is waarschijnlijk prima. Ik heb hetzelfde probleem en lees inmiddels in meer topics dat dit probleem er is (en klaarblijkelijk nooit is opgelost). In sommige topics hebben mods gepost dat ze het voor je kunnen koppelen als je gegevens in je forumprofiel met de juiste klantnummers waren geupdate. PS mocht een mod dit lezen en ermee aan de slag gaan, dan graag ook voor mij het huishouden koppelen 😊

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 18, 2025

Dat kan hoor ​@urarthur, een klantnummer kan met een 3 beginnen.

Wil je je profiel eens invullen? Dan kijk ik even mee! Vergeet daarbij niet je geboortedatum en klantnummer.
@GlenSpey ik reageer even in jouw topic.

Als je hierover direct contact wilt met de klantenservice kun je ook altijd even met ons bellen op 0800-0402 of een belafspraak maken

Voor de meelezers: als het niet lukt met de stappen uit het topic is bellen je snelste optie.

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 18, 2025

profiel ingevuld. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@urarthur ik heb t huishouden voor je aangemaakt, je krijgt hier dadelijk bericht over!

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 18, 2025

dank je het is gelukt.

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Je klantnummer is waarschijnlijk prima. Ik heb hetzelfde probleem en lees inmiddels in meer topics dat dit probleem er is (en klaarblijkelijk nooit is opgelost). In sommige topics hebben mods gepost dat ze het voor je kunnen koppelen als je gegevens in je forumprofiel met de juiste klantnummers waren geupdate. PS mocht een mod dit lezen en ermee aan de slag gaan, dan graag ook voor mij het huishouden koppelen 😊

Dit valt mij ook op. Zelf lukt het mij ook niet. Ook via de KPNApp, Edge, Chrome lukt het niet. Kom niet verder dan de blauwe knop. Dit probleem lees ik vaker terug. Wel zie ik regelmatig dat een Moderator aangeeft dat het is opgelost. Wat is het geheim? Wanneer het via browsers een issue blijkt te zijn is het wellicht handiger om dit vermelden. Denk dat dit veel dezelfde berichten beantwoorden scheelt ;-) Hoor het graag. Gr, Raymond 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 19, 2025

Geheim is dat ze voor je huishouden aanmaken omdat er kennelijk iets mis gaat bij velen om zelf een huishouden aan te maken (al maanden het geval). Waarom er uberhaupt een huishouden dient aangemakt te worden is mij een raadsel. Laat KPN dat zelf doen. 

• Deelnemer
  • September 24, 2025

Ik heb hetzelfde probleem. ​@Thomas van KPN , maak je voor mij ook een huishouden aan?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@hjb1973 ik zie dat het vanochtend gelukt is je huishouden aan te maken

• Nieuwkomer
  • October 2, 2025

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik liep hier een paar maanden geleden al tegenaan maar heb er toen niks mee gedaan. Vandaag heb ik mijn hbo-max opgezegd omdat het abonnement t gedowngrade was door HBO zonder dat ik dat wist.

Toen zat ik natuurlijk in mijn KPN en zag ik combivoordeel en ging er een lampje branden om het nog een keer te proberen. Ik kon geen huishouden aanmaken in zowel de app als de browserversie. Hetzelfde probleem als wat ik hierboven lees…

blauwe knop ‘Doorgaan naar jouw overzicht’ doet helemaal niks.

Ik heb kpn mobiel/kpn thuis internet/kpn vast bellen en zou dus graag willen dat mijn huishouden wordt aangemaakt. Ik ben op dit forum ingelogd met mijn KPN ID

• Deelnemer
  • October 2, 2025

@hjb1973 ik zie dat het vanochtend gelukt is je huishouden aan te maken

Klopt, maar ik heb de klantenservice gebeld en die hebben het voor mij gedaan. Werkt anders voor geen meter...

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah duidelijk, ik neem de feedback in ieder geval mee. Bedankt voor je terugkoppeling!