Skip to main content
Beantwoord

Huishouden aanmaken lukt niet

• October 2, 2025
  • 7 reacties
  • 40 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem, de button “Doorgaan naar jouw overzicht” doet niks als je erop klikt.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

@JohnvH Fijn om te horen dat het via de klantenservice is opgelost en dat het huishouden nu goed is aangemaakt! 👍

@TDN Bedankt voor je bericht en het invullen van je gegevens! Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat er inmiddels al een huishouden voor je is aangemaakt. Alles lijkt dus in orde te zijn.

7 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 2, 2025

Het probleem is al sinds maanden aanwezig, behalve KS te bellen en ze vragen te helpen heeft niemand een oplossing. Een nieuw huishoud aan te maken gaat niet, nog via MijnKPN-App nog via MijnKPN-website.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@JohnvH. Welkom op de community! Heeft de klantenservice het probleem inmiddels al voor je opgelost? Als dat nog niet het geval is, mag je je gegevens achterlaten in je profiel. Dan kijk ik graag voor je na of ik een huishouden voor je kan aanmaken. Laat je een berichtje achter in dit topic?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 3, 2025

@Vikash van KPN Kan je ook voor me kijken? De nodige gegevens staand in mijn profiel.

• Auteur
  • Helper
  • October 3, 2025

Het probleem is via de (telefonische) klantenservice van KPN opgelost.

Ze konden het snel aanpassen in het systeem, zodat er een “huishouden” voor me is aangemaakt.

Heb bedankt voor de hulp en aangegeven dat de button in de MijnKPN-app en op de website al maanden niet werkt, maar daar konden de mensen van de klantenservice niks aan doen. 

Het lijkt zo simpel, maar waarom wordt dat niet aangepast?! 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 6, 2025

@JohnvH Fijn om te horen dat het via de klantenservice is opgelost en dat het huishouden nu goed is aangemaakt! 👍

@TDN Bedankt voor je bericht en het invullen van je gegevens! Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat er inmiddels al een huishouden voor je is aangemaakt. Alles lijkt dus in orde te zijn.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 6, 2025

@Vikash van KPN Ja met de hulp van een andere moderator was het gelukt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ow dat had ik even gemist. Fijn dat het nu wel is gelukt.