Skip to main content
Vraag

Huishouden aanmaken voor combivoordeel werkt niet

• July 16, 2025
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Geachte klantenservice,

Ik heb sinds enkele maanden een abonnement waarbij ik recht zou hebben op €7,50 korting op mijn mobiele abonnement via CombiVoordeel, en onder andere gratis toegang tot diensten zoals Netflix. Helaas heb ik tot op heden deze voordelen nog niet ontvangen.

Ik heb herhaaldelijk geprobeerd om mijn huishouden aan te melden via de betreffende pagina op uw website, maar deze blijft hangen en laadt niet door naar de volgende stap. Dit probleem doet zich al maanden voor. Wanneer ik telefonisch contact opneem, word ik automatisch doorverwezen naar de voordeelpagina waar ik dus vastloop, en zo kom ik niet verder.

Daarnaast kan ik nergens een e-mailadres vinden waarop ik mijn probleem schriftelijk kan melden, wat het erg moeilijk maakt om tot een oplossing te komen.

Ik voel me op dit moment misleid, aangezien ik al maanden geen gebruik kan maken van de beloofde voordelen terwijl ik hier wel voor betaal. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om:

1. Mijn CombiVoordeel per direct correct te activeren;
  2. De misgelopen korting van de afgelopen maanden met terugwerkende kracht te vergoeden;
  3. Mij een werkend alternatief te bieden voor het aanmelden van mijn huishouden (bijvoorbeeld handmatig via de klantenservice).

Ik hoor graag spoedig van u hoe u dit voor mij oplost.

Met vriendelijke groet,

Ray

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Woobsz . Welkom hier.

Wat hinderlijk dat een huishouden aanmaken (nog) niet lukt. Ik neem aan dat je de stappen zoals hier uitgelegd hebt doorlopen?

Als dat niet werkt, is het verstandig om contact te zoeken met de helpdesk (deze community is geen helpdesk. Hier helpen klanten elkaar)

De beste manier om ze te bereiken is een terugbelafspraak in te plannen. Dat kun je via deze link doen (zie onderaan de pagina). Succes!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 18, 2025

Hallo Ewrin, er is uit eindelijk contact opgenomen waar een medewerker het voor me heeft gedaan. Ik lees en hoor dat dit een veel voorkomend probleem is, en nog niet echt is opgelost. Zal daar soms een reden achter zitten 😮?

Erwin van KPN
Moderator

Hallo Ewrin, er is uit eindelijk contact opgenomen waar een medewerker het voor me heeft gedaan. Ik lees en hoor dat dit een veel voorkomend probleem is, en nog niet echt is opgelost. Zal daar soms een reden achter zitten 😮?

Nee, dat denk ik niet.  We zien het liefst dat de klant zelfredzaam is.  Als het bij jou niet werkt en je moet daarvoor contact met ons zoeken, kost dat KPN veel geld.