Skip to main content

Krijg hussel niet geactiveerd, zijn net overgestapt naar KPN



Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Klikobak ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Lukt het zo? 

 

 


Nee helaas het lukt niet, wat wordt er bedoeld met “ afhankelijk van hoe oud je abonnement is” ? Wij zijn d ze maand overgestapt 


Dan heb je KPN Hussel. Hussel bestaat sinds oktober 2019. 

Het kan zijn dat je even een paar dagen moet wachten totdat alles goed  .staat in de administratie van KPN. Probeer het anders over een paar dagen nog een keer via deze link. 

 


Hbbbvvbbbbbhyhtytyyynythttttttttbbtttthg de Boer gtgb N t je het Guy u tyyntbybhbybybybggbybybbbynynnhnmmh

Nee helaas het lukt niet, wat wordt er bedoeld met “ afhankelijk van hoe oud je abonnement op de is” ? Wij zijn d ze maand overgestapt vg

Mnhm


Dank je wel dat ga ik doen 😉


Laat je ons weten of het dan wel lukt @Klikobak? Mocht dat niet het geval zijn horen we dat ook graag.


Het is helaas nog niet gelukt. Ik word steeds rondgestuurd zonder enig effect. Een eerder advies was om een paar dagen af te wachten. Mijn partner zit wel zonder mb’s 


Zou je jouw profiel willen invullen @Klikobak? Dan ga ik vanuit hier Husselvoordelen voor jullie activeren, zodat je met jouw partner MB's kunt gaan delen. 


*Admin: openbare gegevens verwijderd

 


Dag Jeroen,

lukt het om onze ( mijn vrouw en ik) te koppelen voor MB deling ? Merk nu dat ik in de app van KON geen volledige toegang kan krijgen, er worden “ errors” aangegeven. Neem aan dat het met jouw activiteiten te maken heeft ?

MB delen lukt nu nog niet, ik wacht jouw bericht in deze af

vr gr

 

 

 


Goedemiddag @Klikobak, het MB's delen heb ik zojuist voor jullie mogelijk gemaakt. Het is wel zo dat we op dit moment kampen met een storing in MijnKPN: 
 

 


Dank je wel voor de service Top!! Ik heb gemerkt dat er storing was. In eerste instantie werkte het delen van mb’s niet. App verwijderd en opnieuw in de App Store gedownload en geïnstalleerd, werkte gelijk prima!😁