Skip to main content

Beste KPN,

Sinds kort heb ik een Internet en TV abbonement gecombineerd met KPN mobiel. Als hussel voordeel zou ik 7,50 korting moeten ontvangen op mijn mobiel abbonement, maar dit is niet terug te zien op de factuur. Ik vermoed dat de husselvoordelen nog niet zijn geactiveerd, zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

 

Ik hoor het graag!

 

Met vriendelijke groet,

Nils

Hallo @Nils Sosef ,

Dan lijkt het er inderdaad op dat je jouw 7,50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Beste Noorzee,

Bedankt voor je snelle respons! Ik heb mij inderdaad (meermaals) aangemeld via die link, maar ik zie niks terug op MijnKPN. Als het goed is heb ik deze stap ook al een keer uitgevoerd voordat de factuur verstuurd is. 


De verwerking kan bv twee weken duren. Je ontvangt vanzelf een bevestiging van je aanmelding. Even geduld dus nog. 


@Nils Sosef ik ga het topic sluiten omdat het antwoord van @Noordzee klopt en allesomvattend is. Ik wil er vanuit gaan dat op de volgende factuur alle korting correct verwerkt is. Mocht het nu op de volgende factuur toch niet zijn aangepast laat het dan hier even weten met een ingevuld profiel en dan kan ik je per direct verder helpen.Â