Skip to main content

Afgelopen weekend heb ik een mobiel abonnement bij KPN afgesloten.

Buiten de welkomstkorting heb ik ook recht op de husselkorting. Tenminste…. daar gaat mijn vraag over..

De husselkorting is op mijn contract niet terug te vinden zie ik. Er staat wel op het contract: ‘Bij de prijzen in dit overzicht hebben we nog niet uw korting van KPN Hussel verrekend. Voordat we uw factuur maken, controleren we dit. Als u recht hebt op deze korting, dan ziet u die terug op uw
factuur’.

Ik wil echter zeker weten of ik daadwerkelijk recht heb op de husselkorting, voordat ik mijn eerste factuur ontvang. Indien ik geen husselkorting ontvang wil ik dat graag nu al weten.

Gezien het abonnement hebben ik recht op de husselkorting. Mijn man ontvangt deze ook.

Het abonnement (van inet/tv/bellen thuis) staat op zijn naam.

Ik heb toch ook recht op de husselkorting, ondanks dat mijn man deze ook al ontvangt? Kunnen meerdere mensen uit 1 huishouden tegelijk gebruik maken van de husselkorting?

 

En zo ja, wordt de husselkorting automatisch verrekend/verwerkt of moet ik daar zelf nog iets voor doen of invullen?

 

Ik vind de informatie hierover online trouwens echt te kort schieten.

 

Vr grt, ESR

 

 

Hi @ESR, welkom op ons forum en bedankt voor jouw bericht. Als je meerdere abonnementen op 1 adres hebt, dan krijg je inderdaad op alle abonnementen voordelen. In de meeste gevallen worden de voordelen automatisch geactiveerd. Het komt soms voor dat dit niet goed gaat. Je kunt dit op de dag waarop het abonnement in gaat controleren in de MijnKPN omgeving. Het is dan wel zaak dat het betreffende abonnement is gekoppeld aan MijnKPN. 

Mocht je de voordelen niet zien staan in MijnKPN, dan kun je je aanmelden voor de voordelen van KPN Hussel. Zodra de voordelen dan zijn geactiveerd, dan krijg je hier per sms een bevestiging over. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!