Skip to main content

Hoi, ik heb exact hetzelfde. Mijn vraag is eigenlijk heel concreet:

Ik heb een voormalig Telfort abonnement. Ben ik daarom uitgesloten van de korting op mobiel abonnement (unlimited voor 25 euro per maand) of uitgesloten voor de enterainmentkorting, of zelfs beide?  Ik wil dit ook van te voren weten, anders ga ik hem binnen mijn bedenktijd annuleren.

 

Admin: eigen topic voor je vraagaangemaakt

Hoi, ik heb exact hetzelfde. Mijn vraag is eigenlijk heel concreet:

Ik heb een voormalig Telfort abonnement. Ben ik daarom uitgesloten van de korting op mobiel abonnement (unlimited voor 25 euro per maand) of uitgesloten voor de enterainmentkorting, of zelfs beide?  Ik wil dit ook van te voren weten, anders ga ik hem binnen mijn bedenktijd annuleren.

Als u nu een Hussel unlimitid abonnement hebt, dan krijgt u gewoon de normale korting net zoals alle andere klanten. Dat houd dus in: € 7,50 korting op dit mobiele abonnement, zo dat u dus 25 euro betaald, indien u ook internet thuis van KPN hebt. 


Ik heb een voormalig Te;fort abonnement internet en TV. Dat is destijds automatisch bij KPN ondergebracht, omdat dit Telfort KPN werd. Gisteren heb ik mij aangemeld voor een KPN  unlimited data en onbeperkt bellen/sms, via de chat. Echter op het contract staat wel een bedrag van 25 euro, maar met de clausule dat het bedrag kan afwijken als je niet aan de voorwaarden voldoet. Ook zie je op de site van KPN de uitsluiting staan voor voormalig telfort abonnementen maar is niet te herleiden of dit enkel geldt voor entertainment, de korting op mobiel of beiden. Ik hoop dat iemand mij dus meer duidelijkheid kan geven. Ik zou dus gewoon graag duidelijkheid willen, anders ben ik toch genoodzaakt hem te annuleren. 


Wanneer je Telfort thuis met KPN Hussel mobiel combineert, dan krijg je wel de KPN Husselkorting, maar niet de Entertainmentkorting. Die krijg je enkel als je KPN Hussel Thuis met KPN Hussel mobiel combineert. Je krijgt dus in dit geval enkel de 7,50 korting op jouw mobiele abonnement. Deze korting staat niet op je contract omdat het geen onderdeel van het contract is. Je moet namelijk aan een voorwaarde voldoen dat je ook een abonnement voor Thuis van ons hebt. Als je die opzegt, dan verlies je de korting ook weer. 


Hoi Bart, fijn! Dank voor dit heldere antwoord! 
groet Liza 


Graag gedaan. Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten.