Skip to main content
Beantwoord

Ik ben al 30 jaar klant maar krijg geen extra korting?

• 6 augustus 2025
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik ben 30 jaar klant. Ik wil mijn abonnement verlengen met toestel, maar ben even veel kwijt als een nieuwe klant voor KPN. Is dat eerlijk?

Beste antwoord door RonaldM01

GO79 schreef:

Ik ben 30 jaar klant. Ik wil mijn abonnement verlengen met toestel, maar ben even veel kwijt als een nieuwe klant voor KPN. Is dat eerlijk?

Even bellen, uitleggen dat u al 30 jaar klant bent, dat het 'welkomst cadeau’ van toen wel een beetje is verlopen, en vragen of er niet iets leuks mogelijk is. Gewoon een aardigheidje, wie weet. 

Bekijk origineel

6 reacties

PeterG
Superuser
  • 64653 reacties
  • 6 augustus 2025

De dienst is toch ook hetzelfde?

Helaas helpen opgebouwde jaren niet voor korting. Staat ook niet in de voorwaarden. 

• 6144 reacties
  • 6 augustus 2025

Bij een mobiel abonnement krijgt niemand (extra) korting. Welkomskorting ofzo bestaat niet bij mobiele abonnementen. Iedereen betaald evenveel. Dus ja, dat is eerlijk.

• 477 reacties
  • 6 augustus 2025
Marlon92 schreef:

Bij een mobiel abonnement krijgt niemand (extra) korting. Welkomskorting ofzo bestaat niet bij mobiele abonnementen. Iedereen betaald evenveel. Dus ja, dat is eerlijk.

@Marlon92, ​@PeterG, ben ik met jullie eens betreft mobiele telefonie, daar is het inderdaad eerlijk. Providers zouden dat ook met internet en tv moeten doen…iedereen betaalt evenveel. Waarom wel bij mobiel en niet bij internet/tv ? Maar goed, dat is misschien off topic 

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • 157 reacties
  • Antwoord
  • 6 augustus 2025
GO79 schreef:

Even bellen, uitleggen dat u al 30 jaar klant bent, dat het 'welkomst cadeau’ van toen wel een beetje is verlopen, en vragen of er niet iets leuks mogelijk is. Gewoon een aardigheidje, wie weet. 

• 6144 reacties
  • 6 augustus 2025
RonaldM01 schreef:

Even bellen, uitleggen dat u al 30 jaar klant bent, dat het 'welkomst cadeau’ van toen wel een beetje is verlopen

Welke "toen"? Voor zover ik weet is er nooit een welkomstcadeau geweest bij mobiele abonnementen. Dus waar heb je het over?

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2835 reacties
  • 6 augustus 2025

Ja waarom niet ​@GO79 ?

Reageer